کد خبر : 9739

نظم آهنین برانکو با بشار رسن هم شوخی ندارد!

نظم آهنین برانکو با بشار رسن هم شوخی ندارد!

برانکو این روز‌ها از بشار رسن دلخور است. این دلخوری را هم در مصاحبه‌های اخیرش بر زبان رانده است.

بشار رسن بعد از حذف عراق باید خیلی زود به پرسپولیس ملحق می‌شد، اما تصمیم گرفت چند روز بیشتر استراحت کند. 

برانکو سرمربی پرسپولیس هم از باشگاه خواسته بود این بازیکن قبل از بازی با سپیدرود رشت باید به ایران بازگردد. 

با این وجود هافبک عراقی به ایران نیامد. از سوی مدیر برنامه‌های بشار رسن اعلام شد این بازیکن به خاطر مشکلات گذرنامه اش نمی‌تواند در تاریخ مد نظر برانکو به ایران بازگردد. 

این هافبک تکنیکی و ملی‌پوش عراقی یکشنبه همراه علیرضا بیرانوند در تمرینات آفتابی شد درحالی که تیم ایران تا نیمه‌نهایی جام ملت‌ها پیش رفته بود!

بشار رسن گر چه سرحال نشان می‌داد، اما برانکو ابتدا او را در تیم ذخیره‌ها به بازی گرفت. مرد کروات با وجود اعتقاد خاصی که به سبک بازی هافبک عراقی دارد، خیلی کوتاه او را به جمع اصلی‌ها راه داد تا خیلی‌ها متوجه شوند اولین جریمه بشار رسن نیمکت‌نشینی در بازی با پدیده مشهد خواهد بود. 

پرسپولیس روز پنج‌شنبه هفته جاری و از ساعت ۱۷ در استادیوم آزادی در حالی به مصاف پدیده مدعی می‌رود که برتری در این دیدار می‌تواند حداقل یک پله قرمزپوشان را در جدول رده‌بندی بالا بکشد. 

برانکو در چند نوبت هم گفته بود دوست دارد در نیم‌فصل دوم بشار رسن و سروش رفیعی را همزمان بازی بدهد، اما رفتار و غیبت هافبک عراقی تفکرات مرد کروات را به ریخت. البته چنانچه بازی با تیم گل‌محمدی همچون دیدار حذفی با سپیدرود رشت گره بخورد، آنگاه شانس به میدان رفتن بشار رسن به عنوان بازیکن ذخیره افزایش خواهد یافت.

منبع: خبرورزشی

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها