کد خبر : 9344

اضافه پرداخت طرح تمام وقت معلمان اینگونه محاسبه می شود

اضافه پرداخت طرح تمام وقت معلمان اینگونه محاسبه می شود

مدیر‌کل امور اداری وزارت آموزش و پرورش نحوه محاسبه ۱۷.۵درصد فوق‌العاده ویژه در طرح معلم تمام‌وقت را توضیح داد.

یارمحمد حسین‌بر در پاسخ به این پرسش که 17.5 درصد فوق‌العاده ویژه در طرح معلم تمام‌وقت، چگونه محاسبه خواهد شد، اظهار کرد: فوق‌العاده ویژه تمام مواردی را که شامل کسور بازنشستگی می‌شود، در بر خواهد گرفت.

وی افزود: محاسبه فوق‌العاده ویژه بدین صورت است که حق شغل، حق شاغل، حق ایثارگری، سختی کار و فوق‌العاده شغل محاسبه شده و 17.5 درصد آن مد نظر قرار می‌گیرد.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این سؤال که 17.5 درصد فوق‌العاده ویژه در فیش حقوقی فرهنگیان شامل چه رقمی می‌شود، تصریح کرد: این موضوع مشخص نیست و برای هر معلمی متفاوت است چون بستگی به حقوق او دارد و هرچقدر حقوق فرد بیشتر باشد این رقم نیز بیشتر خواهد بود.

وی متذکر  شد: معلمانی که در طرح معلم تمام‌وقت حضور می‌یابند دیگر به‌صورت ماهانه رقم حق‌التدریس را دریافت می‌کنند و این موضوع در بازنشستگی آنها نیز لحاظ می‌شود و براین اساس باید 30 ساعت در هفته تدریس داشته باشند.

به گزارش تسنیم، پیش از این قرار بود در طرح معلم تمام‌وقت 18 درصد فوق‌العاده ویژه اعمال شود که اکنون به 17.5 درصد تغییر یافته است همچنین پیش از این از سوی برخی مسئولان آموزش و پرورش اعلام شده بود رقم آن در فیش حقوقی معلم‌ها بین 200 تا 600 هزار تومان خواهد بود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها