کد خبر : 8140

قوچان نژاد در هتل لوکس مورد علاقه مالک تراکتورسازی + عکس

قوچان نژاد در هتل لوکس مورد علاقه مالک تراکتورسازی + عکس

رضا قوچان‌نژاد، مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه عقد قرارداد با تیم تراکتورسازی قرار دارد.

در روزهای گذشته یکبار دیگر بحث حضور رضا قوچان نژاد در فوتبال ایران داغ شد. اخبار حاکی از سفر این بازیکن به استانبول و مذاکره با مالک تراکتورسازی تبریز بود. اخباری که با انتشار یک عکس تایید شد.

سروین بیات عکس زیر را در اینستاگرام خود منتشر کرد. عکسی که لوکیشن آن هتل ریتز کارلتون استانبول را نشان می دهد. منابع نزدیک به محمدرضا زنوزی مالک متمول تراکتورسازی به رسانه ها عنوان کرده اند که هتل لوکس ریتز کارلتون همان هتل مورد علاقه زنوزی است و او در همین هتل جلسات خود با گزینه های مورد نظرش را برگزار می کند.

تصویری که در پیج همسر رضا قوچان نژاد منتشر شده نشان می دهد که برای او و همسرش در این هتل اتاق گرفته شده است و چه کسی غیر از مالک تراکتورسازی می تواند در این شرایط پشت این اتفاق باشد؟

شنیده ها حاکی از آن است که قوچان‌نژاد که در آستانه جدایی از تیم آپوئل قبرس قرار دارد،‌ اکنون به همراه خانواده خود در هتل محل اقامت زنوزی در ترکیه حضور دارد و دو طرف در دو روز گذشته مذاکرات خوبی با یکدیگر داشته‌اند و حتی توافقاتی نیز حاصل شده است. با توجه به این اتفاقات، به احتمال فراوان قوچان‌نژاد به زودی قرارداد خود را با تیم تبریزی امضا خواهد کرد تا زنوزی بار دیگر یکی از بمب‌های نقل و انتقالاتی را منفجر کند.

-105269

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها