کد خبر : 8109

عکس این تخم مرغ پرلایک‌ترین پست در اینستاگرام است

عکس این تخم مرغ پرلایک‌ترین پست در اینستاگرام است

تصویر یک تخم مرغ برنده مسابقه‌ای شد که علاقه کاربران را به پست‌ها در اینستاگرام مشخص می‌کرد.

به گزارش خودروتک، تصویر زیر همان تصویری است که توانسته برنده این مسابقه باشد. این تخم مرغ توانسته بیشترین میزان پسند یک پست را با 24 میلیون رای از آن خود کند. این در حالی است که یک تصویر از کایلی جنر مدل امریکایی که ده روز قبل منتشر شده است تنها 6 میلیون بازدید کننده داشته است. حساب کاربری فوق که خودش را egg gang معرفی نموده است، تنها یک پست فرستاده و شکستن رکورد کایلی جنر تنها انگیزه این کاربر بوده است.  هنوز کسی نمی‌داند پشت این حساب کاربری چه کسی است اما مطمئن هستیم که صاحبان این حساب کاربری از این موفقیت فوق العاده، شادمان هستند.

من مطمئن هستم که به دست آوردن 24 میلیون بازدید برای تصویر یک تخم مرغ که بیشتر از کل جمعیت کشور استرالیا به حساب می‌آید، کاربران زمان زیادی را اینستاگرام گذرانده‌اند. همچنین این صرف زمان همراه با صرف هزینه است که نتیجه مطلوبی نیست. اشخاص می‌توانند این زمان را صرف بیرون رفتن، قدم زدن و بازبینی اولویت‌هایشان کنند. این مسئله باعث گسترش حس محبت و عشق ورزی در جهان خواهد شد. پس توصیه می‌کنم گذاشتن علامت تخم مرغ در توضیحات عکس کایلی جنر را متوقف کنید.

از آنجایی نوشتن در این زمینه‌ها بخشی از کار من است، من در مورد egg gang توضیحاتی را نوشتم. اما من با شنیدن این مطالب افسوس می‌خورم. من این پست را دوباره به روز خواهم کرد. پس منتظر باشید.

تا لحظه نگارش این مطلب عکس فوق 39 میلیون لایک داشته است!

منبع: جی اس ام

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها