کد خبر : 8077

قیمت باورنکردنی بلیت بازی ایران و عراق!

قیمت باورنکردنی بلیت بازی ایران و عراق!

ورزش سه: رسانه های عراقی از تسخیر سکوهای ورزشگاه آل مکتوم توسط طرفداران ایران در بازی حساس فرداشب خبر دادند.

در شرایطی که فینال گروه D جام ملت های آسیا فردا شب به میزبانی ورزشگاه خاطره انگیز آل مکتوم دبی برگزار می شود تا ایران و عراق برگزار کننده یکی دیگر از جنگ های کلاسیک آسیا باشند رسانه های عراقی از افزایش قیمت بلیت های معمولی ورود به آل مکتوم تا مرز 300 دلار در بازار سیاه خبر دادند. (بیش از 3 میلیون تومان)

دقیقه از دو هفته قبل از آغاز جام هفدهم ملت های آسیا رسانه ها از اتمام پیش فروش بلیت بازی ایران و عراق در دبی با استقبال بی نظیر طرفداران خبر داده و مدعی شدند کار خرید و فروش بلیت این بازی به بازار سیاه کشیده شده است. در تایید این خبر سایت عراق اسپورت مدعی شد در فاصله 48 ساعت تا بازی این رقم برای بلیت ها در سکوهای معمولی به مرز 300 دلار(3 میلیون و ششصدهزار تومان) برای هر نفر رسیده است.

عراق اسپورت در ادامه خبر خود به نکته جالب دیگری نیز اشاره کرد آن هم تسخیر سکوهای ورزشگاه 15 هزار نفری آل مکتوم توسط ایرانی ها بود. این سایت مدعی شد براساس پیش بینی های صورت گرفته بیش از 70 درصد ظرفیت ورزشگاه در بازی فردا شب را طرفداران ایران در دبی پر خواهند کرد که این موضوع می تواند در صورت صحت داشتن به نقطه کلیدی برای کی روش و شاگردانش تبدیل شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها