کد خبر : 8032

گزینه ساحل عاجی مورد نظر استقلال کیست؟

گزینه ساحل عاجی مورد نظر استقلال کیست؟

پارس فوتبال: ستاره ساحل عاجی به احتمال فراوان یکی از بازیکنان جذب شده برای تیم استقلال در فصل نقل و انتقالات باشد.

طبق خبرهایی که از باشگاه استقلال تهران شنیده می شود این تیم در صدد است تا یک مهاجم تراز اول خارجی را جذب نماید بعد از جذب چندین بازیکن ناموفق در استقلال، حال به نظر می‌رسد سرنوشت خط تهاجم استقلالی ها در دست یک مهاجم جوان ساحل عاجی خواهد بود.

آبی پوشان پایتخت از میان پنج گزینه خارجی و با بررسی رزومه آن‌ها به این نتیجه رسیده اند که حضور ” سلیمان کولیبالی ” مهاجم ۲۴ سالۀ ساحل عاجی در خط حمله آبی‌ها بیشتر از دیگر گزینه‌ها است.

قیمت سلیمان کولیبالی ستاره ساحل عاجی که در آکادمی سیه‌نا ایتالیا رشد کرده حدود ۲۰۰ هزار دلار است و به بودجه آبی پوشان پایتخت ایران می‌خورد اما مساله‌ای که در مورد این ستاره وجود دارد تحت قرارداد بودن او است و تا تابستان ۲۰۱۹ بازیکن باشگاه پارتیک تیستل اسکاتلند به حساب می‌آید. مگر اینکه با توجه به عملکرد نه چندان خوبش در این تیم قرار بر جدایی او باشد. در غیر این صورت او هم گزینه کنسل‌شده آبی‌ها خواهد بود.

به هر حال سلیمان کولیبالی که به نظر می‌رسد مد نظر وینفرد شفر سرمربی استقلال قرار گرفته و احتمال دارد پس از حضور در تست‌های پزشکی و تایید از سوی آبی پوشان به اردوی ترکیه ملحق شود. البته جدا از این ستاره گزینه‌های دیگری همچون ابراهیم توره، ترائوره و دیگر گزینه‌ها در حال بررسی هستند تا در صورت تایید یک گزینه جذب استقلال شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها