کد خبر : 7954

جنجال جدید نقل و انتقالات ؛ برانکو بازیکن تمام شده خریده است؟!

جنجال جدید نقل و انتقالات ؛ برانکو بازیکن تمام شده خریده است؟!

بانک ورزش: بعد از اینکه برانکو اعلام کرد که برای نیم فصل دوم به مهاجم جدید احتیاج دارد در نهایت این ماریو بودیمیر بود مهاجم کروات دیناموزاگرب بود که در تمرین‌ شرکت کرد تا سرخ‌پوشان یک مهاجم اروپایی را در ترکیب خود داشته باشند.

حالا اما در اتفاقی عجیب و جنجالی بعد از قطعی شدن انتقال بودیمیر به پرسپولیس، یک رسانه نزدیک به باشگاه دیناموزاگرب اعلام کرد: «این مهاجم 32 ساله قصد داشت در پایان این فصل از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کند که با پیشنهاد برانکو از این تصمیم منصرف شد و به جمع قرمزهای تهران اضافه شد.»

سرمربی سرخپوشان اما اعتقاد زیادی به این بازیکن دارد و حتی برای جذب این بازیکن خودش شخصا با این بازیکن وارد مذاکره شد. بودیمیر بازیکنی است که روی هوا تبحر بسیار زیادی دارد و شم بالای گلزنی او باعث شد تا این بازیکن به یکی از مهم ترین تیم های اروپا و کرواسی بپیوندد و حتی برای این تیم گلزنی کند. به نظر نمی رسد که این بازیکن در 32 سالگی به دنبال خداحافظی از فوتبال بوده باشد و قطعا در این سن و سال حداقل می تواند به فکر درآمدزایی در سالهای پایانی فوتبال خود باشد.

این در حالی است برانکو روی این بازیکن حساب ویژه ای به خصوص برای لیگ قهرمانان آسیا باز کرده است و در کنار سرعت تیمی خود به دنبال استفاده از ضربات سر مهاجم کروات جدید خود است.

نکته مهم اینجاست که گویا سرمربی سرخپوشان در گفتگو با مسئولان باشگاه اعلام کرده است که این خبر اصلا صحت ندارد و این بازیکن اگر به پرسپولیس هم نمی آمد، چند سال دیگر در سطح اول اروپا بازی می کرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها