کد خبر : 7849

سورپرایزهای کی روش برای ترکیب ایران در برابر ویتنام

سورپرایزهای کی روش برای ترکیب ایران در برابر ویتنام

ورزش سه: تیم ملی فوتبال ایران با 3 تغییر نسبت به بازی گذشته مقابل یمن برای صدرنشینی به دیدار ویتنام خواهد رفت.

ترکیب ایران نسبت به مسابقه گذشته 3 تغییر دارد و آن اضافه شدن سامان قدوس، وریا غفوری و محمدحسین کنعانی زادگان به جای مهدی ترابی، رامین رضاییان و سیدمجید حسینی است.

ترکیب 11 نفره ایران در دیدار مقابل ویتنام به شرح ذیل است:

دروازه بان: علیرضا بیرانوند

مدافعان: وریا غفوری، محمدحسین کنعانی زادگان، مرتضی پورعلی گنجی و احسان حاج صفی

هافبک ها: امید ابراهیمی، وحید امیری، اشکان دژاگه و سامان قدوس و وحید امیری

مهاجمان: مهدی طارمی و سردار آزمون.

*رامین رضاییان با وجود عملکرد خوبش در دیدار با یمن و مسابقات تدارکاتی تیم ملی اما امروز نیمکت نشین شده و جایش را به وریا غفوری داده است.

*سامان قدوس که در بازی یمن به عنوان یار تعویضی به زمین رفت و گل پنجم ایران را به زیبایی هرچه تمام تر به ثمر رساند، ظاهرا مزد این گل قشنگ را گرفته و فیکس شده است.

*مشخص بود با توجه به پیش رو داشتن دیدار سنگین با عراق در روز چهارشنبه ترکیب ایران دستخوش تغییراتی می شود. کی روش حالا با اضافه کردن 3 بازیکن جدید به ترکیب اصلی نشان داد که نمی خواهد دستش را برای حریفان بزرگ تیم ملی رو کند.

*اشکان دژاگه همچون دیدار با یمن فیکس است و بازوبند کاپیتانی تیم ملی را نیز بر دست می بندد.

*مهدی ترابی که مقابل یمن فیکس شده بود و بازی خوبی نیز انجام داد نیمکت نشین شده که عجیب به نظر می رسد. جای ترابی قدوس در ترکیب اصلی بازی می کند.

*حسین کنعانی زادگان مدافع محبوب کارلوس کی روش به جای سیدمجید حسینی در قلب دفاع تیم ملی قرار گرفته و زوج پورعلی گنجی شده است. کی روش، حسینی را دربین دو نیمه بازی قبل تعویض کرد و پژمان منتظری را به زمین فرستاد و حالا برای دیدار ویتنام برای سومین بار در پست دفاع وسط تغییر ایجاد کرد و کنعانی زادگان را به زمین فرستاد.

*اگرچه به نظر می رسد تیم ملی با دو مهاجم اصلی بازی می کند اما سیستم تیم ملی احتمالا به صورت شناور خواهد بود و بازیکنان در دفاع و حمله سیستم متفاوتی را مورد استفاده قرار می دهند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها