کد خبر : 7758

برانکو کار را تمام کرد / جزئیات توافق پرسپولیس و مهاجم کروات

برانکو کار را تمام کرد / جزئیات توافق پرسپولیس و مهاجم کروات

ورزش سه: باشگاه پرسپولیس با مهاجم دینامو زاگرب کرواسی به توافق نهایی رسیده است.

دیروز اعلام شد که باشگاه پرسپولیس پیش قراردادی برای ماریو بودیمیر ارسال کرده تا او بعد از ارزیابی و بررسی شرایط مد نظر سرخ پوشان، آن را امضاء کند و به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ اضافه شود.

اکنون باشگاه پرسپولیس خبر داد با ماریو بودیمیر بر سر شرایط کلی قرارداد به توافق رسیده‌اند و پیش قرارداد بین طرفین نیز رد و بدل شده تا تنها عقد قرارداد نهایی بین آنها باقی بماند.

طبق اعلام باشگاه پرسپولیس، ماریو بودیمیر با پرواز ساعت 16:05 امروز، پنج‌شنبه زاگرب کرواسی را ترک خواهد کرد، حدود ساعت 23:30 به دوحه قطر می‌رسد و روز جمعه در تمرینات سرخ پوشان حضور پیدا می‌کند.

ماریو بودیمیر بعد از آغاز تمرینات خود با پرسپولیس، در تست‌های پزشکی شرکت می‌کند و بعد از پشت سر گذاشتن آن، قراردادش را نهایی خواهد کرد.

ماریو بودیمیر سال گذشته با ۱۴ گل زده، چهارمین گلزن برتر لیگ یک کرواسی شد و در این فصل هم نمایش خوبی در هشت بازی داشت و ۵ گل به ثمر رساند؛ ضمن اینکه او در یک مسابقه جام حذفی نیز به میدان رفت و یک گل زد.

این مهاجم کروات ۳۲ ساله یکی از گزینه‌های مد نظر برانکو ایوانکوویچ برای جایگزین کردن گادوین منشا بود که بعد از پذیرفتن شرایط و مبلغ پیشنهادی مد نظر باشگاه پرسپولیس، توافق اولیه خود را اعلام کرد و قرار است در تمرینات این تیم شرکت کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها