کد خبر : 7411

چرا برای کم کردن هزینه‌ ها مستقیما سراغ معلمان می روید؟

چرا برای کم کردن هزینه‌ ها مستقیما سراغ معلمان می روید؟

نماینده مهریز گفت: اطرافیان رئیس‌جمهور اجازه نمی‌دهند روحانی واقعیت‌ها را ببیند و برای آنها چاره‌اندیشی کند.

محمدرضا صباغیان نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه طی تذکری شفاهی، اظهار کرد: رئیس جمهور روزی که بودجه سال ۹۸ را به مجلس تحویل می‌داد، حرفی عجیبی درباره کم کردن هزینه‌ها به زبان آورده‌اند، او برای کم کردن هزینه‌ها مستقیما سراغ معلمان و فرهنگیان رفت در حالی که این قشر در معیشت زندگی خود مانده اند.

وی افزود: آقای روحانی چرا سراغ کسانی که درآمد بالایی دارند نمی‌روید تا هزینه‌های کشور کم شود، هم اکنون در بسیاری از وزارتخانه افرادی هستند که حدود ۲۵ میلیون تومان حقوق می‌گیرند، چرا سراغ شرکت نفت، وزارت صنعت و شرکت‌های تابع آن نرفتید.

صباغیان بیان کرد: مشکل ما این است که رئیس جمهور فاصله زیادی با مردم دارد و کسانی که اطراف او هستند اجازه نمی‌دهند که وی بفهمد در جامعه چه خبر است.

این نماینده تصریح کرد: معلمان صورت خود را با سیلی سرخ نگه می‌دارند، متاسفانه رئیس‌جمهور خیلی راحت از کاهش حقوق‌ها صحبت می‌کند و به دنبال خرید خدمات است، ولی بهتر است دولت به سراغ اصلاح امورات نظیر مدارس برود.

وی افزود: بعضی از واعظان از شفاف‌سازی حقوق نماینده‌ها سخن می‌گویند، ابتدا بهتر است حقوق خود را شفاف سازی کنند چرا که ما هم می‌توانیم درباره حقوقشان از آنها سوال کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها