کد خبر : 6731

اولتیماتوم جدی مدیرعامل استقلال به بازیکنان و مربیان تیم

اولتیماتوم جدی مدیرعامل استقلال به بازیکنان و مربیان تیم

طبق دستور مدیرعامل استقلال هیچ یک از بازیکنان و مربیان حق ندارند علیه پرسپولیس و داوری حرف بزنند.

استقلال در نیم‌فصل اول از داوری‌های لیگ برتر متضرر شد و در مقطعی هم میان بازیکنان این تیم و پرسپولیسی‌ها اصطکاک شدیدی پیش آمد، طوری که سرخابی‌ها نزدیک به یک هفته علیه همدیگر موضع می‌گرفتند و کار نزدیک بود به شکایت و شکایت‌کشی هم کشیده شود.

در همین راستا جالب است بدانید که استقلالی‌ها صبح دیروز دستورالعمل جدیدی را از مدیریت باشگاه دریافت کردند که در حکم سکوت مطلق مقابل پرسپولیسی‌ها و داوران بود. طبق این دستورالعمل هیچ‌کدام از بازیکنان و مربیان حق ندارند علیه پرسپولیس حرف بزنند و یا اینکه شرایط حاکم بر داوری کشور را به نقد بکشند! جالب‌تر اینکه باشگاه استقلال به آن‌ها تأکید کرده در صورتی که احتیاج به حضور در این عرصه باشد باشگاه خودش به طرق مقتضی وارد می‌شود و از حق استقلال دفاع خواهد کرد.

ظاهراً این تصمیم از آن جهت اتخاذ شده که مدیریت باشگاه بنابر هر دلیلی نمی‌خواهد استقلال شروع‌کننده جنگ با تیمی باشد که آن هم همچون خودشان دولتی بوده و وزیر ورزش بر مجمع ریاست می‌کند. در رابطه با داوری‌ها هم کاملاً مشخص است که استقلالی‌ها نمی‌خواهند نیم‌فصل دوم را با جنگ اعصاب علیه داوران آغاز کنند و ترجیح می‌دهند با مردان سیاهپوش از در صلح وارد شوند و مقابل فدراسیون فوتبال نیز صف‌آرایی نکنند.

143077_804

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها