کد خبر : 6295

برانکو سرانجام در مورد طارمی حرف زد

برانکو سرانجام در مورد طارمی حرف زد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: طارمی با میل خودش از پرسپولیس رفت و کسی او را بیرون نکرد، او به صورت کتبی نوشت نمی‌خواهم در ایران بازی کنم.

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین پرسپولیس، گفت: مدیر عامل چند روز است تغییر کرده و عملا فرصتی نبود دور هم باشیم. یک روز قبل از آخرین بازی ما این تغییرات صورت گرفت. یک جلسه  داشتیم تا مشکلات حل شود. مشکلات همیشه هست.

عرب یک‌ شبه نمی‌تواند تغییرات فاحش ایجاد کند

وی افزود: عرب یک شبه نمی‌تواند تغییرات فاحشی ایجاد کند. بازیکنان مایل هستند در کوتاه‌ترین مدت مشکلات‌شان حل شود و با شوق و نشاط فراوان کارشان را شروع کنند.

طارمی چه گفته؟

برانکو در مورد اینکه در لیستش چه بازیکنانی حضور دارند و این روزها از مهدی طارمی صحبت شده است و اینکه او روز گذشته در مصاحبه‌اش علیه برانکو کنایه‌ای را مطرح کرده است، عنوان کرد: چه گفته شده است؟ نمی‌دانم موضوع چیست و توجهی هم به این مسائل ندارم.

طارمی اشتباه کرد، هم خودش و هم باشگاه جریمه شدند

وی در پاسخ به این سؤال که آیا موافق بازگشت مهدی طارمی است، عنوان کرد: از چه مشکلاتی صحبت می‌کنید؟ طارمی با میل خودش از پرسپولیس رفت و کسی او را بیرون نکرد. او به صورت کتبی نوشت نمی‌خواهم در ایران بازی کنم. نمی‌دانم چرا دائم بحث مشکلات را می‌گویید. بله او اشتباه کرد و با دو باشگاه قرارداد بست. هم طارمی و هم باشگاه جریمه شدند اما زندگی ادامه دارد. این یک تجربه خوب و بد برای طارمی و باشگاه بود. باشگاه‌های اروپایی هم به خاطر بی‌نظمی مالی جریمه می‌شوند. آنها بازیکنانی می‌گیرند که نباید جذب می‌کردند.این مشکلات همه جا پیش می‌آید.

منبع: فارس

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها