کد خبر : 6188

گمانه زنی در مورد اولین بازیکن خروجی پرسپولیس در نیم فصل

گمانه زنی در مورد اولین بازیکن خروجی پرسپولیس در نیم فصل

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مصدومیت علت اصلی غیبتم در تمرین دیروز بود اما تصمیم درمورد ادامه حضورم در پرسپولیس به عهده باشگاه است.

اولین بازیکنی که گمانه زنی می‌شود از لیست برانکو خارج شود، احسان علوان زاده است. بازیکنی که سه سال پیش به عنوان سهمیه زیر بیست سال به پرسپولیس پیوست اما از فصل گذشته جزو سهمیه بزرگسالان پرسپولیس محسوب می‌شود. برانکو هم با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی ترجیح داد که این بازیکن در لیست پرسپولیس باقی بماند.

اما علوان زاده در اولین تمرین پرسپولیس برای نیم فصل دوم که دیروز برگزار شد غایب بود تا شایعات مبنی بر جدایی‌اش از پرسپولیس قوت گیرد.

این هافبک جوان پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به دلیل غیبتش در تمرین گفت: از هفته پیش مصدوم هستم و به همین خاطر در تمرین دیروز حضور نداشتم. از فرصت استفاده کردم و با هماهنگی به دنبال کارهای دانشگاهم رفتم. دلیل اصلی غیبتم این بود و موضوع خاص دیگری در میان نبود.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود در لیست مازاد برانکو است، تصریح کرد: با پرسپولیس قرارداد دارم و بازیکن باشگاه هستم. هیچ چیز مبنی بر حضورم در لیست مازاد به من اعلام نشده است اما تابع تصمیم پرسپولیس در مورد خودم هستم.

منبع: ایرنا

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها