کد خبر : 6070

شرط حضور معلمان مرد در دبیرستان های دخترانه اعلام شد

شرط حضور معلمان مرد در دبیرستان های دخترانه اعلام شد

سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: معتقدیم تا جایی که امکان دارد باید در دبیرستان‌های دخترانه، دبیر زن حضور داشته باشد،‌ اما اگر جایی عدم استفاده از دبیر مرد باعث شود که کلاس تعطیل شود و یا پوشش تحصیلی کاهش یابد، در آنجا از دبیر مرد استفاده می‌شود.

عبدالرسول عمادیدر واکنش به پرسش مخاطبان سامانه «فارس من» درباره «استفاده از دبیران مرد در ساعات رسمی هفته در دبیرستان های دخترانه» اظهار کرد: در سال ۹۴ به امضای علی اصغر فانی وزیر وقت آموزش و پرورش بخشنامه‌ای به استان‌ها ابلاغ شد که تا جایی که مقدور است، به تدریج در دبیرستان‌های دخترانه، دبیران زن جایگزین دبیران مرد شوند. 

وی ادامه داد: معتقدیم تا جایی که امکان دارد در دبیرستان‌های دخترانه باید دبیر زن حضور داشته باشد،‌ اما اگر جایی عدم استفاده از دبیر مرد باعث شود که کلاس تعطیل شود و یا پوشش تحصیلی کاهش یابد، در آنجا از دبیر مرد استفاده می‌شود. 

عمادی در واکنش به این جمله که عنوان می‌شود برخی دبیران مرد با ابلاغ دبیران زن در سر کلاس‌های دانش‌آموزان دختر می‌روند، گفت: این موضوع خلاف قانون است و اگر موردی دیده شود، برخورد جدی خواهد شد.

منبع: فارس

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها