کد خبر : 5278

امضای طومار خطاب به رئیس جمهوری برای اجرای رتبه بندی معلمان + عکس

امضای طومار خطاب به رئیس جمهوری برای اجرای رتبه بندی معلمان + عکس

دانشجویان بسیجی دانشگاه فرهنگیان تهران با تهیه طوماری خطاب به رئیس جمهور خواستار تصویب طرح نظام رتبه بندی معلمان در هیات دولت و ارائه آن همراه با پیش نویس بودجه سال 98 به مجلس شدند.

به گزارش فارس، در متن این طومار خطاب به روحانی تاکید شده است: « همانطور که استحضار دارید طرح نظام رتبه بندی معلمان که فقط یک مرحله از آن بصورت ناقص و به افزایش اندک حقوق معلمان منتهی شد، درسال 1394 انجام پذیرفت، و این درصورتی است که طرح فوق در برنامه پنج ساله ششم توسعه گنجانده شده و اجرای آن استلزام قانونی دارد، و این در حالی است که پس از گذشت یکسال از ابلاغ برنامه ششم توسعه ،هنوز طرح نظام رتبه بندی معلمان اجرایی نشده است.

13970912000912_Test_PhotoN

از طرفی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ، طرح فوق جزو یکی از نظام های فرعی 14 گانه سند بوده و در اهداف عملیاتی نیز چندین بار مورد تاکید واقع گردیده است.

باتوجه به این که به توفیق الهی این طرح از فیلتر مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان گذشته و پیش بینی های مقدمات اجرای این طرح از لحاظ مالی نیز صورت پذیرفته و نیز در کمسیون اجتماعی هیئت دولت مصوب گردیده است، همه ما معلمان منتظر تصویب هرچه سریعتر این طرح در هیئت دولت و ارائه آن همراه با پیش نویس بودجه سال 98 به مجلس هستیم تا در بودجه سال آینده پیش بینی و اعمال گردد، تا به فضل الهی بعد سالها به اجرای صحیح و منطبق با اسناد و قوانین درآید.

امید است با اجرایی کردن صحیح و کامل این طرح موجب بهبود سطح کیفی و معیشتی معلمان شوید،که این امر گامی است در راستای تحقق گوشه ای از وعده ها و سخنان حضرتعالی در جهت اولویت قراردادن نظام آموزش و پرورش کشور و نیز دغدغه مندیتان جهت بهبود معیشت معلمان جامعه.»

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها