کد خبر : 4867

آخرین قیمت سکه و ارز / کاهش ادامه دارد

آخرین قیمت سکه و ارز / کاهش ادامه دارد

امروز نیز قیمت طلا و سکه همچون روزهای اخیر، نزولی بود. قیمت ارز مسافرتی اما تغییری نسبت به روز گذشته نداشت.

به گزارش ایسنا، در لحظه ارسال این گزارش قیمت هر عدد سکه طرح جدید تمام بهار آزادی ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و هر عدد سکه طرح قدیم نیز ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است.

همچنین نیم سکه دو میلیون تومان قیمت دارد، ربع سکه یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و سکه گرمی نیز ۶۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۳۵۵ هزار و ۵۰۰ تومان و هر مثقال طلای ۱۷ عیار، یک میلیون و ۵۴۰ هزار تومان معامله می‌شود. همچنین قیمت اونس جهانی طلا ۱۲۲۴ دلار و ۴۰ سنت است.

جدیدترین قیمت ارز مسافرتی

یورو مسافرتی امروز در بانک‌ها حدود ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان عرضه می‌شود که نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

شعب ارزی بانک‌ها در صورت تکمیل بودن مدارک مسافران، تا ۵۰۰ یورو برای سفر به کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع و تا سقف ۱۰۰۰ یورو به سایر کشورها ارائه می‌کنند که نرخ آن در شعب ارزی بانک‌ها، ۱۳ هزار و ۶۶۹ تومان است. این نرخ امروز نسبت به هفته گذشته حدود ۵۰۰ تومان کاهش داشته است.

نرخ خرید دلار در بانک‌ها ثابت ماند

همچنین تا ساعت ۱۴ امروز (۶ آذر)، نرخ خرید دلار بدون تغییر نسبت به روز گذشته در شعب ارزی بانک‌ها ۱۱ هزار و ۵۷۸ تومان است. از سوی دیگر، نرخ خرید یورو در شعب ارزی بانک‌ها نیز نسبت به روز شنبه تغییر محسوسی نداشته و بانک‌ها امروز هر یورو را ۱۳ هزار و ۱۲۶ تومان خریداری می‌کنند.

نرخ خرید هر پوند انگلیس نیز در بانک‌ها ۱۴ هزار و ۸۳۷ تومان اعلام شده است. روز گذشته نرخ خرید دلار در بانک‌ها ۱۱ هزار و ۵۷۸ تومان و یورو ۱۳ هزار و ۱۳۶ تومان بوده است.

نرخ خرید ارز در بانک‌ها، از زمان اعلام تا هفته گذشته عموما رو به افزایش بوده است؛ به‌طوری‌که نرخ خرید دلار در شعب ارزی بانک‌ها در ابتدا از ۹۵۰۰ تومان آغاز شد و به بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان نیز رسید، اما از حدود دو هفته پیش بانک‌ها نرخ خرید دلار را کاهش دادند.

براساس اعلام صرافی‌ها، نرخ فروش لیر امروز در بازار غیر رسمی ۲۵۰۰ تومان، نرخ فروش درهم ۳۷۰۰ تومان و نرخ فروش پوند نیز ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها