کد خبر : 4187

برنامه ریزی برای ارتقا جایگاه فرهنگیان بازنشسته

برنامه ریزی برای ارتقا جایگاه فرهنگیان بازنشسته

​ مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور بازنشستگان گفت: موفقیت دانش‌آموزان، نشان از اندیشه و کار معلمان دارد.

احمد صافی در مراسم تقدیر از بازنشستگان سال 96 اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان اظهار کرد: یاد گرفتن و یاد دادن، بزرگ‌ترین نعمت برای انسان است و در ادیان مختلف به علم‌آموزی تاکید شده است.

این مسئول در خطاب به بازنشستگان آموزش و پرورش، گفت: بازنشستگان آموزش و پرورش باید بر خود ببالند که 30 سال به فرزندان این سرزمین آموزش داده‌اند و موفقیت دانش‌آموزان نشان از اندیشه و کار معلمان دارد.

وی معلمی را عشق خواند و افزود: باید اعتقاد داشته باشیم که معلمی بسیار ارزشمند است و تمام کردار و رفتار معلمان ارزشمند بوده و تاثیرگذار است.

صافی با بیان اینکه تربیت همان جریان رشد انسان توسط معلمان محسوب می‌شود، تصریح کرد: فعالیت معلمان ارزشمند است اما کار در دوره ابتدایی با توجه به پایه‌گذاری علمی دانش‌آموزان در آن دوره ارزشمندتر است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور بازنشستگان با اشاره به برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش برای ارتقای جایگاه بازنشستگان، خاطرنشان کرد:  تلاش می‌شود باشگاه‌های رفاهی خاص بازنشستگان در سراسر استان‌ها احداث و راه‌اندازی شود. علاوه‌ بر این باید از فکر، اندیشه و تجربه بازنشستگان برای ارتقای نظام تعلیم و تربیت بهره‌ گرفت.

منبع: ایسنا

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها