کد خبر : 3631

پرداخت پاداش بازنشستگی فرهنگیان

پرداخت پاداش بازنشستگی فرهنگیان

رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه تخصیص اعتبارات عمرانی در نیمه نخست ۹۷ نسبت به سال گذشته ۲ برابر است، گفت: بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان پاداش بازنشستگی فرهنگیان در سال جاری پرداخت شد.

محمدباقر نوبخت در گفت وگو با خانه ملت با اشاره به وضعیت تخصیص منابع و اعتبارات در  سال 97، گفت: از آنجایی که در هشتمین ماه سال جاری هستیم ارزیابی عملکرد بودجه پس از تصویب آن بیش از هر چیزی اهمیت دارد.

براساس گزارشات خزانه درباره نحوه تخصیص بودجه 97، اگرچه منابع و مصارفی که در بودجه پیش بینی شده بود تا امروز تحقق پیدا نکرده اما تمامی این منابع و مصارف نسبت به 7 ماهه نخست سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

وی با بیان اینکه بیش از 3 هزار و 600 میلیارد تومان پاداش بازنشستگی فرهنگیان در نیمه نخست سال 97 پرداخت شد، اظهار کرد: 12 هزار و 600 میلیارد تومان خرید تضمینی گندم تا به امروز انجام شده در حالیکه در سال‌های گذشته نمی‌توانستیم پول گندمکاران را تا هشتمین ماه سال نیز تصویه کنیم؛ علیرغم تحریم‌ها پیش از پایان مهرماه تمام پول خرید تضمینی گندم پرداخت شده است.

رییس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: امیدوارم بخش دیگر اقتصاد که به موضوعات ارز و سیاست های پولی مربوط است به گونه ای تنظیم شود که ما بتوانیم با افتخار تا پایان سال اعلام کنیم به رغم تحریم‌ها ثبات اقتصادی حفظ شده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها