کد خبر : 3198

تفاوت پرداخت ها در طرح معلم تمام وقت با حق التدریس ساعتی معلمان

تفاوت پرداخت ها در طرح معلم تمام وقت با حق التدریس ساعتی معلمان

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش‌وپرورش به تشریح طرح «معلم تمام‌وقت» پرداخت و گفت: این‌یک طرح اختیاری است که فعلاً شامل همکاران هنرآموز و متوسطه می‌شود.

یار محمدحسین بر با بیان این مطلب افزود: همکاران درصورت تمایل، می‌توانند شش ساعت اضافه تدریس در هفته داشته باشند که معادل آن را که تقریباً معادل با حق‌التدریس ساعتی است به حقوق همکاران در فیش‌های حقوقی اضافه خواهد شد.

برخلاف حق‌التدریس که ممکن است پس از ماه‌ها دریافت شود؛ این اضافه تدریس به‌صورت ماهانه پرداخت می‌شود؛ یکی از مزیت‌های آن نیز پرداخت به‌صورت دوازده‌ماهه و محاسبه در حقوق بازنشستگی است.

یار محمدحسین بر در نشست تخصصی هیئت‌های اندیشه‌ورز با توجه به بار مالی این طرح گفت: با توجه به محاسبات انجام گرفته با توجه به افزایش بودجه سنواتی سال‌های آینده، این طرح بودجه بیشتری را نخواهد خواست لذا با افزایش بودجه‌های سنواتی آموزش‌وپرورش قادر خواهیم بود بار مالی این طرح را جبران کنیم.

وی گفت: در مورد آموزگاران، این طرح اجرا نمی‌شود و طرح دیگری به شورای حقوق و دستمزد ارائه‌شده است که در صورت موافقت شورای حقوق و دستمزد آن را اعلام خواهیم کرد. حسین بر درباره تبعیض‌هایی که در دریافتی کارکنان دولت وجود دارد اظهار کرد: همه‌کسانی که تحت قانون خدمات کشوری هستند، حکم‌های یکسانی دارند و تفاوت‌ها در دریافتی‌ها هست که این تبعیض‌ها را به وجود آورده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها