کد خبر : 1632

قد بلندترین دختر ایران + عکس

قد بلندترین دختر ایران + عکس

مهسا تقدمی با قد 195 سانتیمتر یکی از بهترین بازیکن‌های تیم بسکتبال بانوان ایران محسوب می شود..سال ها پیش او به خاطر بلندی قدش دچار افسردگی شد و حتی تصمیم گرفت ترک تحصیل یا مهاجرت کند. اما موفق شد تا در برابر همه این مشکلات ایستاده و این روزها برای حل مشکلات افرادی مثل خودش قدم بر می‌دارد، افرادی که به خاطر شکل ظاهریشان از جامعه گریزانند.

مهسا 30 ساله در شهر مشهد به دنیا آمده است. وقتی پدر و مادرش دیدند قد دخترشان بسرعت رشد می‌کند زیاد نگران نشدند. آنها زمانی به فکر درمان رشد قد دختر خود افتادند که قامت او میانگین اندازه قدی را میان دختران هم‌سن و سالش رد کرده بود.

برادرش ۱۸۵ سانتی‌متر و خواهر‌ش نیز ۱۷۰ سانتی‌متر قد دارد.او خیلی وقت است که به خاطر رو‌به‌رو نشدن با نگاه‌های متعجب مردم بدون ماشین در خیابان‌ها تردد نمی‌کند. مردم ما یک میانگین قدی خاصی دارند به همین خاطر قدبلند من همیشه برایشان عجیب و غریب بود و این تعجب باعث می‌شد مسخره شوم 

مهسا تقدمی در زمین بسکتبال آنقدر خوب بازی می کند که خیلی زود به تیم بسکتبال بانوان مشهد دعوت شد و بعد هم بازی در لیگ و سوپر لیگ را تجربه کرد. او حالا سال‌هاست برای شهر مشهد و برخی دیگر از شهرها مانند ساری بازی می‌کند. در کارنامه کاری خود حضور و امتیازگیری در رقابت‌های چهار‌جانبه زیادی را ثبت کرده است.

منبع: رکنا

مهسا تقدمی

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها