کد خبر : 10763

پاسخ غیر مستقیم سرپرست جدید پرسپولیس به مهرداد میناوند

پاسخ غیر مستقیم سرپرست جدید پرسپولیس به مهرداد میناوند

محسن خلیلی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت که برای بازگشت به این تیم هیچ بهانه‌ای وجود ندارد و فقط برای خدمت به تیم محبوبش برگشته است. نکته قابل اهمیت این است که ظاهرا محسن خلیلی به نوعی در بین صحبت هایش پاسخ مهرداد میناوند را هم داده است.

محسن خلیلی که به تازگی به عنوان مدیر تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب شده است، درباره این موضوع که بعد از حضور در پرسپولیس چه برنامه‌ای دارد، اظهار داشت: همه شما واقف هستید که من یک تجربه خیلی خوب، گرانبها و سخت در تیم نفت داشتم و تیم بدون بودجه و مدیرعامل را  قهرمان جام حذفی کردیم و البته کنار علی دایی هم تجربه خوبی کسب کردم. خیلی خوشحالم که به پرسپولیس برگشتم.

من خودم را پیشکسوت نمی‌دانم و به عنوان یک هوادار کنار پرسپولیس بودم و همیشه دوست داشتم موفقیت تیم و خوشحالی مردم را ببینم. برای بازگشت به پرسپولیس هیچ بهانه‌ای وجود ندارد و فقط قصد و نیت خدمت کردن دارم. وظایف و برنامه‌های سرپرست یا مدیر تیم مشخص است و سعی می‌کنم که به نحو احسن وظایفم را انجام دهم. مجدداً از همه پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس که مرا حمایت کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم جواب محبت‌های‌شان را بدهم و در کنار پرسپولیس موفقیت بیشتری را کسب کنیم.

وی ادامه داد: من دیروز با تمام افرادی که به عنوان سرپرست یا مدیر روی نیمکت پرسپولیس نشستند صحبت کردم و رخصت گرفتم. با آقای پروین هم تماس گرفتم. فکر می‌کنم ایشان کسالت دارد و موفق به صحبت با ایشان نشدم. وظیفه من بود که از همه آنها تشکر کنم و رخصت بگیرم. آقای قنبرپور هم زحمات زیادی کشیده است و سعی می‌کنم از مشورت با این بزرگان برای پیشبرد اهداف‌مان استفاده کنم.

پیش از خلیلی این پست به مهرداد میناوند پیشنهاد شده بود اما او به این دلیل که پیش از این افشین پیروانی در این پست حضور داشته از پذیرش آن خودداری کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها