کد خبر : 10738

گادوین منشا به همین زودی از ترک پرسپولیس پشیمان شد؟

گادوین منشا به همین زودی از ترک پرسپولیس پشیمان شد؟

فراهم نبودن ابتدایی‌ترین امکانات، نظیر زمین تمرین در استقلال باعث شده تازه واردهای این تیم هم اعتراض خود را به گوش مدیران باشگاه برسانند.

گادوین منشا خرید جنجالی آبی‌های تهران در هفته‌های اخیر حسابی خون هواداران پرسپولیس را به‌جوش آورده بود، از مصاحبه علیه برانکو و پرسپولیس گرفته تا به رخ کشیدن دو قهرمانی استقلال در آسیا و...، که تمام این‌ها موجب شد تا الماس سیاه از چشم هواداران پرسپولیس بیفتد.

امروز با گذشت تقریبا یک ماه از حضور این بازیکن در اردوی استقلال، او متوجه مشکلات عمیق و بنیادی در تیم جدید خود شده است، معضلاتی همانند: حل نشدن مشکل زمین تمرین مناسب و فراهم نبودن امکانات، که باعث شده است خاطرات خوش او در اردوی پرسپولیس با وضعیت امروز استقلال در کفۀ ترازو قرار بگیرد و به نوعی از جملاتی که علیه باشگاه پرسپولیس استفاده کرده بود به‌طور نامحسوس ابراز پشیمانی کند، تا جایی که با کنایه زدن به مدیران باشگاه استقلال، از شرایط بهتر و حرفه‌ای‌تر پرسپولیس سخن بگوید.

منشا عملا همان مسیری را دنبال می‌کند که در پرسپولیس، در پیش گرفته بود تا باز هم حواشی بسیاری پیرامون وی قرار بگیرد، حواشی که باعث شد او از پرسپولیس کنار گذاشته شود، حالا باید دید که آیا شفر می‌تواند با مسائل حاشیه‌ای منشا کنار بیاید یا خیر؟

منبع:ورزش11

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها