کد خبر : 10715

باعث تاسف است بازیکن استقلال از هتل اخراج شود

باعث تاسف است بازیکن استقلال از هتل اخراج شود

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مشکلات در تیم ما زیاد است، ولی متاسفانه گوش شنوایی وجود ندارد.

پژمان منتظری در حاشیه تمرین امروز استقلال و در جمع خبرنگاران گفت: متأسفانه استقلال روزهای سختی را سپری می کند. در این تیم امکانات اولیه وجود ندارد و مهمتر از همه گوش شنوایی در این تیم نیست که صدای بازیکنان را بشنود.

وی تأکید کرد: مدتها بود نمی خواستیم مسائل درون خانوادگی را در جمع مطرح کنیم اما این روزها آنقدر بر بازیکنان فشار آمده که مجبوریم با هوادارانمان صحبت کنیم تا بدانند در استقلال چه خبر است و هیچکس هیچ کمکی به ما نمی کند.

منتظری در ادامه گفت: برای ما جای تأسف است که سه بازیکن جوان ما را که در هتل زندگی می کنند بخواهند از هتل بیرون کنند.  قبل از اینکه با شما صحبت کنم یکی از بازیکنان پیش من آمد و گفت ۶ میلیون تومان به من پول قرض می دهی، چون دیگر هیچ پولی ندارم. این برای استقلال تأسف آور است که بازیکنش یک ریال نداشته باشد. بحث ما فقط پول نیست، متأسفانه مدتهاست که حتی یک زمین تمرین نداریم و بارها پشت در مانده ایم تا بتوانیم وارد زمین شویم و تمرین کنیم.

وی گفت: بارها با مدیران استقلال صحبت کردیم اما گوش شنوایی وجود ندارد و آنها حرف ما را نمی شنوند و ما مجبور شدیم از طریق شما با هوادارانمان صحبت کنیم تا آنها شرایط ما را درک کنند. مگر می شود قبل از یک بازی حساس برابر تراکتورسازی، استقلال زمین تمرین نداشته باشد.

منتظری در پاسخ به این پرسش که فتحی گفته است خیلی از تیم ها در این شرایط زمین ندارند، گفت: این صحبت را نمی پذیرم. مگر در سال گذشته چنین موقعی هوا سرد نبود، چطور ما آن موقع زمین نداشتیم اما الان زمینی وجود ندارد. مسئولان استقلال باید چاره ای بیاندیشند. اینکه می گویند تلاش می کنیم درست است، ولی آیا این تلاش ثمره ای هم داشته است؟ قرار است روز سه شنبه حواله های ما نقد شود اما من به جرأت به شما می گویم چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و هیچ پولی به بازیکنان نمی رسد.

مدافع استقلال در پاسخ به این پرسش که اگر سه شنبه مطالباتتان پرداخت نشود، آیا اعتصاب خواهید کرد؟ گفت: ما هرگز اعتصاب نمی کنیم اما از مسئولان می خواهیم فکری به حال ما کنند. اگر قرار است وزیر ورزش به این کار ورود کند، پس این کار را انجام دهد چون شرایط استقلال بسیار سخت و لاعلاج شده است.

مدافع استقلال در پاسخ به این سؤال که بازیکنان پرسپولیس هم چنین مشکلاتی داشتند ولی با سر و صدای زیاد مطالباتشان را دریافت کردند، گفت: ما دنبال هیاهو نیستیم، ولی امیدواریم مسئولان شراییط بازیکنان را درک کنند. نزدیک به عید است و ما از ابتدای فصل تا به الان تنها ۳۰ درصد گرفته ایم. تدارکات و کادر پزشکی ما هیچ پولی دریافت نکرده اند، مگر می شود ۵ ماه پیش آنها سه میلیون گرفته باشند و با این سه میلیون زندگی کنند.

وی تأکید کرد: ما انتظار زیادی نداریم، ولی حداقل امکانات اولیه را برای ما فراهم کنند. دیگر خسته شده ایم. آنقدر که هر روز یک جا تمرین کرده ایم یا نتوانسته ایم تمرین کنیم یا پشت درب بسته مانده ایم.

منتظری در ادامه گفت: اگر عده ای می خواهند استقلال را نابود کنند و کاری کنند که ما گریه کنیم، ما گریه نخواهیم کرد. به استقلال تعصب داریم و تمام تلاش خود را به کار می بندیم تا موفق باشیم و دل هواداران را شاد کنیم.

مدافع استقلال در پایان خاطرنشان کرد: تا پایان بازی پارس جنوبی هم صبر می کنیم تا ببینیم شاید تلاش های مدیران سرانجامی داشت، ولی بعد از آن اگر شرایط این چنین ادامه پیدا کند، باید فکری اساسی تر کنیم.

منبع:مهر

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها