کد خبر : 10366

پسر برانکو به بازی فردا هم نرسید

پسر برانکو به بازی فردا هم نرسید

محسن ربیع خواه به دلیل مصدومیت دیدار تیم فوتبال پرسپولیس تهران مقابل استقلال خوزستان را از دست داد.

در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان باید در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند که سرخپوشان در صدد پیروزی و بازگشت به صدر جدول هستند و آبی‌ها تلاش می‌کنند با کسب امتیاز از قعرجدول فاصله بگیرند.

مرد کروات پرسپولیس برای این دیدار، حسین ماهینی، محمد انصاری و آدام همتی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و احمد نوراللهی هم محروم است.

البته محسن ربیع خواه که در اردوی سرخپوشان در قطر دچار آسیب دیدگی شده بود، به شرایط خوبی رسیده، اما برانکو تشخیص داده تا درباره این بازیکن ریسک نکند و با رسیدن به شرایط آرمانی از این بازیکن استفاده کند.

سرخپوشان پایتخت در خط هافبک از بازیکنان زیادی بهره می‌برند و به طور قطع با غیبت ربیع خواه مشکلی در این پست نخواهند داشت.

برانکو در نشست خبری در این باره بیان کرد: در بازی فردا انصاری، ماهینی و آدام همتی را نداریم و نوراللهی هم محروم است. در مورد ربیع‌خواه هم نمی‌خواهیم ریسک کنیم و دیگر بازیکنان آماده هستند و برای رسیدن به ترکیب اصلی تلاش می‌کنند.

در حال حاضر در جدول رده بندی لیگ برتر، سپاهان اصفهان با ۳۵ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و پرسپولیس با ۳۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به پدیده شهر خودرو دوم است و شاگردان یحیی گل محمدی سوم هستند.

پرسپولیس در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبالباید پنج شنبه ۲۵ بهمن در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خوزستان برود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها