کد خبر : 10326

ابهام بزرگ در مورد آینده بشار رسن در پرسپولیس

ابهام بزرگ در مورد آینده بشار رسن در پرسپولیس

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس شاید قراردادش را با این تیم تمدید نکند.

باشگاه پرسپولیس قبل از جام ملت‌های آسیا 2019 از بشار رسن درخواست تمدید قرارداد کرد اما این بازیکن به این پیشنهاد پاسخ منفی داد و هرگونه مذاکره در این مورد را به بعد از این رقابت‌ها موکول کرد.

تقریبا دو هفته از اتمام جام ملت‌ها می‌گذرد اما هنوز باشگاه پرسپولیس اقدام جدیدی برای تمدید قرارداد بشار رسن انجام نداده است. اتفاقی که البته قرار است به زودی رخ دهد. اینکه بشار راضی به تمدید قراردادش با پرسپولیس شود یا نه فعلا مشخص نیست اگرچه این بازیکن از نیمکت‌نشینی‌های اخیرش در پرسپولیس راضی نیست.

بازگشت سروش رفیعی به پرسپولیس با حضور او در ترکیب اصلی به جای بشار رسن همراه بوده و احتمال اینکه همین مسئله باعث شود این بازیکن از تمدید قرارداد با پرسپولیس منصرف شود زیاد است. بشار قبل از جام ملت‌ها که بازیکن ثابت و به نوعی ستاره تیمش بود از تمدید قرارداد با پرسپولیس طفره می‌رفت و حالا که به یک نیمکت‌نشین در پرسپولیس تبدیل شده طبیعی است به راحتی حاضر به ماندن در این تیم نشود.

مدیربرنامه‌های بشار که در خارج از کشور اقامت دارد نقش تعیین کننده‌ای در ماندن یا رفتن او از پرسپولیس دارد و مهمتر از آن  اوضاع این بازیکن در تیم برانکو است که اگر تغییر نکند، نمی‌شود انتظار تمدید قرارداد او را داشت.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها