کد خبر : 10229

وضعیت نامساعد تمرینات استقلال

وضعیت نامساعد تمرینات استقلال

استقلال تهران از آغاز رقابت‌های فصل جدید با مشکل بزرگی برای تمرینات مواجه شده است.

روز گذشته وینفرید شفر به دلیل ناهماهنگی برای تامین زمین تمرین این تیم، تمرین صبح استقلال تهران را تعطیل کرد و بعد از ظهر در زمین شماره دو آزادی تمرینات این تیم پیگیری شد.

البته نبود امکانات در این زمین باعث شده تا شفر از باشگاه تقاضای پیدا کردن زمینی با شرایط مناسب برای تمرینات استقلال را داشته باشد.

 

آبی‌پوشان در ابتدای این فصل تمرینات خود را در مجموعۀ صنایع دفاع آغاز کردند و در پایان رقابت‌های نیم فصل اول با مشکلاتی از لحاظ مالی و همچنین شرایط نامساعد چمن این ورزشگاه مواجه و مجبور به تغییر مکان تمرینات شدند. با این شرایط و در حال حاضر به دلیل امکانات ضعیف زمین شماره دو آزادی استقلال با بحران بزرگی برای ادامۀ تمریناتش روبرو شده‌ و مسئولان باشگاه برای حل این شرایط بحرانی باید راهکار مناسبی را اتخاذ نمایند.

زمین تمرین نامساعد استقلال تهران
 

حتی بازیکنان استقلال نیز از بی‌برنامگی موجود در مشخص شدن محل تمرینات و کیفیت زمین چمن دو مجموعۀ پژوهشگاه نفت و زمین شماره دو آزادی به ستوه آمده‌اند و خواهان مهیا کردن زمینی مناسب برای ادامۀ تمریناتشان شده‌اند. با شرایط موجود مطمئناً استقلال در رقابت‌های لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا با مشکلات بزرگی مواجه می‌شود.

منبع:ورزش11

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها