کد خبر : 10119

گادوین منشا بودجه یک فصل تیم را طلب کرد

گادوین منشا بودجه یک فصل تیم را طلب کرد

سرمربی تیم پدیده مشهد می‌گوید به دنبال جذب دو بازیکن خارجی هستند تا به وسیله آن‌ها نقاط ضعف تیمشان را تقویت کرده و نتایج خوبی کسب کنند.

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پدیده مشهد در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار با استقلال خوزستان شرکت کرد و برای بازی حساس تیمش گفت: بازی سختی را در پیش داریم. چند بازی از استقلال خوزستان دیده‌ایم و باید بگویم نسبت به شروع فصل پیشرفت خوبی داشته‌اند.

آنها در ضدحمله خطرناک هستند و حریفان را غافلگیر می‌کنند. بچه‌های ما باید مراقب ضدحملات حریف باشند. قطعاً بازی راحتی نخواهیم داشت، اما امیدوارم با حضور هواداران که دلگرمی ما خواهند بود، بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم. با اینکه هفته گذشته به پرسپولیس باختیم، اما بازیکنانم تمرینات خوبی انجام دادند و از لحاظ روحی - روانی شرایط بهتری دارند.

انتظار داشتم امکانات بیشتری داشته باشیم، اما این‌طور نشد. ما هنوز لَنگِ زمین تمرین هستیم و مجبوریم چند روز به تهران سفر کرده تا در این شهر تمرین کنیم. این موضوع در شأن و شخصیت یک تیم مشهدی نیست که به علت نداشتن زمین تمرین به تهران برود. با توجه به مشکلاتی که پدیده دارد، به این مرحله رسیده که زمین تمرین نداشته است. با حضور مالک باشگاه که برنامه بلند مدت دارد، قرار است بر اساس این برنامه خیلی از مشکلات حل شود. برنامه خوبی چیده شده تا این امکانات فراهم شود. از آن طرف، حمایت مسئولان را می‌طلبد.

ما براساس بودجه‌ای که داریم، پیش رفتیم. ما منشا را می‌خواستیم، اما او برای یک فصل و نیم مبلغ 700 هزار دلار درخواست کرده بود که در بودجه باشگاه نبود. با این رقم می‌توانیم تیم را گردانده و بودجه یک فصل را داشته باشیم. همان‌طور که گفتم ما با توجه به سیاست و بودجه باشگاه جلو می‌رویم. این توقع نباید وجود داشته باشد که با حضور مالک جدید باشگاه، خریدهای آنچنانی داشته باشیم. نباید اختلاف قراردادی بین بازیکنانی که در نیم‌فصل اول عملکرد خوبی داشتند، با بازیکنان جدید به وجود بیاید تا باعث اختلاف شود. همه باید شرایط تیم و باشگاه را درک کنند. ما راه جدیدی را شروع کرده‌ایم و نیاز به برنامه‌ریزی خوبی داریم. فکر نمی‌کنم با گرفتن چند بازیکن میلیاردی مشکلی حل شود. چیزی که اهمیت دارد، بحث فراهم شدن امکانات و زیرساخت‌هاست تا برنامه سه تا پنج ساله اجرا شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها