کد خبر : 10091

جنجال تصاویر غیر اخلاقی پولدارترین فرد دنیا

جنجال تصاویر غیر اخلاقی پولدارترین فرد دنیا

بیزوس معتقد است که علت انتشار اطلاعات خصوصی وی در هفته نامه نشنال انکوایرر، دشمنی است که وی با دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا دارد. مدیر عامل شرکت بزرگ اینترنتی آمازون، همچنین انگشت اتهام را به سوی محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی گرفت و از پیوندهای میان این هفته نامه آمریکایی با وی پرده برداشت

فرارو- موسس و مدیرعامل شرکت اینترنتی آمازون روز جمعه اعلام کرد که رییس جمهور آمریکا و ولیعهد عربستان سعودی با همراهی هفته نامه «نشنال انکوایرر» علیه وی دست به یکی کرده اند و قصد اخاذی از وی را داشته اند.

به گزارش شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴، اختلاف های عمیق میان جف بیزوس و هفته نامه ‘نشنال انکوایرر’ زمانی آغاز شد که این هفته نامه، چندی پیش برخی از پیام های خصوصی وی را منتشر کرد.

به گزارش شفقنا، بنیانگذار آمازون معتقد است که مالک هفته‌نامه آمریکایی ‘نشنال انکوایرر’قصد اخاذی از او را داشته و وی را تهدید کرده است که تعدادی از عکس‌ها و پیامک های خصوصی اش را منتشر خواهد کرد.

موسس آمازون: ترامپ و بن‌سلمان با انتشار تصاویر برهنه‌ام قصد اخاذی داشتند!

بیزوس این ادعا را در قالب یک پست وبلاگی مطرح کرده است. وی در این خصوص گفت که افرادی از نشریه نشنال اینکوایرر، وی را مرتب تحت فشار قرار می دهند که عکس های برهنه و خجالت آوری از وی را منتشر خواهند کرد. به نظر می رسد این تهدید کنندگان معتقدند جف بیزوس باید روند تحقیقات خود را برای یافتن افشاگر روابطش با لورن سانچز متوقف کند. جف بیزوس چندی پیش به دلیل ارتباط با این مجری آمریکایی از سوی همسرش متهم به خیانت شد.

بیزوس معتقد است که علت انتشار اطلاعات خصوصی وی در هفته نامه نشنال انکوایرر، دشمنی است که وی با دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا دارد.

مدیر عامل شرکت بزرگ اینترنتی آمازون، همچنین انگشت اتهام را به سوی محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی گرفت و از پیوندهای میان این هفته نامه آمریکایی با وی پرده برداشت و یکی از علل این دشمنی را فعالیت جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار به قتل رسیده سعودی است که در روزنامه واشنگتن‌پست آمریکا عنوان کرد چرا که این روزنامه در مالکیت جف بیزوس است.

موسس آمازون: ترامپ و بن‌سلمان با انتشار تصاویر برهنه‌ام قصد اخاذی داشتند!

دونالد ترامپ تا کنون بارها و به‌ویژه در پیام‌های توییتری خود به انتقاد از مدیر آمازون پرداخته و او را متهم کرده است که از طریق روزنامه واشنگتن‌پست سعی دارد او را بی اعتبار کند.

گفتنی است مدتی است که خبر طلاق جف بیزوس از همسرش مطرح شده است و علت این طلاق نیز خیانت جف بیزوس به همسرش و ارتباط وی با لورن سانچز، مجری و بازیگر آمریکایی است. اما جف بیزوس طی 2 هفته اخیر با استخدام کارآگاه های سایبری در تلاش است کشف کند چه کسی ارتباطش با لورن سانچز و پیام های رد و بدل شده بین آنها را نزد همسرش فاش کرده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها