کد خبر : 7125

پیش فروش ام وی ام X33 S Sport با قیمت جدید

پیش فروش ام وی ام   X33 S Sport با قیمت جدید

مدیران خودرو پیش فروش نقدی ام وی ام X33 S Sport را اعلام کرد. در شرایط فروش جدید ام وى ام X33 Sport قیمت 183600000 میلیون تومان براى این خودرو در نظر گرفته شده است.

به گزارش خودروتک، گفتنى است که تحویل خودروها 30 روز کارى است و در صورت تأخیر تحویل خودروها داراى جریمه ى تأخیر 12 درصدى است.

خودروی X33 S Sport داراى موتور 2 لیتری 4 سیلندر با حجم دقیق 1971 سی سی است که 139 اسب بخار توان خروجی دارد، همچنین حداکثر گشتاور این خودرو 180نیوتن متری اعلام شده است که به این ترتیب خودرو قادر خواهد بود ظرف مدت حدود 13.5 ثانیه (رسمی) از سرعت  0 کیلومتر  در ساعت به سرعت  100 کیلومتر در ساعت برساند. حداکثر سرعت اعلامی نیز  175 کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

X33 S Sport

امکانات ایمنی و رفاهی MVM X33 S Sport شامل کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سنسور پارک، روکش چرمی صندلی ها، صندلی راننده قابل تنظیم در 6 جهت، آینه کناری برقی و قابل تنظیم، تهویه مطبوع خودکار، کروز کنترلی، سانروف، مه شکن جلو و عقب، ترمزهای ABS و EBD، سیستم رانندگی قابل تنظیم بین دو حالت eco و sport است.

گفتنی است که MVM X33 S سومین فیس لیفت این محصول در بازار ایران به حساب می آید و نسخه اولیه در اوایل دهه 90 با قیمتی در محدوده 19 میلیون تومان توانست به عنوان اولین کراس اوور چینی تک دیفرانسیل موجود در کشور، فروش فوق العاده ای را تجربه کند، اما حالا قیمت نسخه جدید به شکلی افزایش یافته که خرید آن برای بسیاری از ایرانیان بسیار سخت به نظر می رسد.

شرایط و توضیحات پیش فروش محصولات مدیران خودرو MVM

 

 

 

 

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها