کد خبر : 9946

ابهام بزرگ ؛ چرا پرسپولیس منشا را در لیست فروش نگذاشت؟!

ابهام بزرگ ؛ چرا پرسپولیس منشا را در لیست فروش نگذاشت؟!

هواداران پرسپولیس بابت اظهارات مدیران پرسپولیس که مدعی بودند گادوین منشا راهی استقلال نخواهد شد اما این انتقال صورت گرفته، واکنش تندی نشان داده‌اند.

بعد از اینکه محرومیت نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس به اتمام رسید، کادرفنی این تیم نام گادوین منشا را در لیست خروجی خود قرار داد. از همان ابتدا نسبت به این سیاست موضع انتقادی صورت گرفت و هواداران و کارشناسان اعتقاد داشتند باشگاه می‌توانست با توجه به قابلیت‌های این مهاجم نیجریه‌ای که مطمئنا در بازار ایران می‌توانست مشتری قابل توجهی داشته باشد، با قرار دادن او در لیست فروش، نه لیست مازاد به دنبال درآمدزایی از این طریق باشند و البته شرایط انتقال او را مدیریت کنند.

گادوین منشا از فولاد خوزستان، صنعت نفت آبادان پیشنهاد جدی و مناسب مالی داشت که در نهایت اما این انتقال شکل نگرفت. در سمت مقابل نیز باشگاه برای اینکه حواشی را از تیم خود دور کند، ضمن قرار دادن او در لیست مازاد تیم، به تسویه حساب کامل با او پرداخت. ایرج عرب، سرپرست پرسپولیس در این رابطه در اظهارنظری عجیب مدعی شد ضمن تسویه حساب کامل مطالبات گذشته این بازیکن، بخشی از مطالبات نیم فصل دوم او نیز پرداخت شد تا باشگاه دچار مشکل احتمالی در خصوص شکایت او نشود!

این در حالی بود که منتقدان اعتقاد دارند باشگاه باید با قرار دادن این بازیکن در لیست فروش با توجه به قرارداد باقی مانده‌اش به دنبال مذاکره با مشتریان او می‌بود و از این طریق ضمن درآمدزایی از این انتقال، او را از دسترس رقیبان در کورس قهرمانی دور نگه می‌داشت.

مدیران باشگاه و البته پندار خمارلو به عنوان مدیر روابط عمومی باشگاه در این زمینه مدعی شده بود که گادوین منشا به هیچ عنوان راهی باشگاه استقلال نخواهد شد. اتفاقی که با توجه به حساسیت‌های موجود در رابطه با عضو مشترک مجمع دو تیم می‌شد به وقوع آن امیدوار بود چرا که پرسپولیس نیز پیش از این به دنبال جذب بازیکنی استقلالی بود که مدیران رده بالا با آن به مخالفت پرداخته و ممانعت به عمل آورده بودند. در نهایت اما گادوین منشا با تسویه کامل با پرسپولیس، راهی باشگاه استقلال شد و قراردادش را با این تیم به امضا رساند.

موضوعی که اکنون به مساله‌ای برای انتقاد پرفشار در فضای مجازی از مدیران این باشگاه تبدیل شده است و خمارلو و عرب نیز ترجیح داده‌اند در این وضعیت سیاست سکوت را در پیش بگیرند.

منبع:پارس فوتبال

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها