کد خبر : 9486

ماموریت غیرممکن بارسلونا برای ژاوی

ماموریت غیرممکن بارسلونا برای ژاوی

به گزارش دیلی‌میل، از سوی بارسلونا با ژاوی، اسطوره این باشگاه مذاکراتی انجام شده و ژاوی قرار است در آینده به عنوان نایب‌رئیس ورزشی باشگاه به بارسا برگشته و در این باشگاه مشغول به خدمت شود.

روزنامه انگلیسی دیلی‌میل فاش کرد که از سوی بارسلونا با ژاوی هرناندز، اسطوره این باشگاه مذاکراتی مفصل انجام داده‌اند و او قرار است در آینده به عنوان نایب‌رئیس ورزشی بارسلونا به باشگاه سابقش بازگردد. بر اساس این گزارش، وظیفه اصلی‌ای که به عهده ژاوی گذاشته شده، مدیریت فاز پایانی دوران فوتبالی لیونل مسی و اطمینان از وارد نشدن ضربه‌های شدید بر بارسلونا در صورت خداحافظی مسی با فوتبال است.

ژاوی 39ساله در سال 2015 بارسلونا را ترک کرد و به السد قطر پیوست. ژاوی همچنان در این تیم قطری بازی می‌کند هر چند به بازنشستگی نزدیک شده است. ویکتور فونت، یکی از بختهای اصلی ریاست باشگاه بارسلونا در معرفی برنامه‌های خود فاش کرد که با ژاوی مذاکراتی انجام داده و قصد دارد از او به عنوان یکی از چهره‌های مهم کادر مدیریتی بارسا استفاده کند.

به گفته آقای فونت، وظیفه اصلی ژاوی مدیریت فاز پایانی دوران فوتبالی لیونل مسی است، چرا که به هر حال این ابرستاره آرژانتینی به سالهای پایانی دوران فوتبالی خود نزدیک می‌شود. فونت در این باره گفت:" من با ژاوی در مورد این پروژه هماهنگ هستم و باید اعتراف کنم که شخصاً از گفتگو با او درباره فوتبال لذت می‌برم".

فونت در ادامه گفت:" امیدوارم ژاوی بتواند رهبری پروژه فوتبالی ما را به عهده بگیرد. ما در پنج تا ده سال آینده با چالش‌های زیادی روبرو خواهیم بود. چالش‌هایی که اولین و مهم‌ترین آنها مدیریت دورانی است که دوره فوتبالی لیونل مسی به پایان می‌رسد و او به سمت بازنشستگی پیش می‌رود".

انتخاب رئیس جدید باشگاه بارسلونا به احتمال زیاد در سال 2021 برگزار می‌شود و فونت به عنوان بخت اول ریاست بعدی باشگاه شناخته می‌شود.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها