کد خبر : 9195

زوج طلایی خط دفاع ایران!

زوج طلایی خط دفاع ایران!

مدافعین تیم ملی در اوج ناآمادگی روانی، یکی از بدترین نمایش‌های تاریخ خود را به نمایش گذاشتند تا ژاپنی‌ها به راحتی هرچه‌تمام به دروازه ایران راه پیدا کنند.

در شبی که می‌بایست عیار تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا 2019 مشخص شود و قدرت شاگردان کی‌روش در برابر ژاپن محک بخورد، با رقم خوردن فاجعه‌هایی باورنکردنی از سوی مدافعین به راحتی هرچه تمام‌تر زانو زد تا رویاهای 80 میلیون هوادار به سادگی هرچه‌تمام‌تر بر باد برود!

کار از نقد و انتقاد دیگر گذشته است، باید افسوس و حسرت خورد از این نمایش عجیب و به دور از شأن فوتبال ملی ایران که داغ 43 سالۀ‌مان را حداقل برای 4 سال دیگر تمدید کرد، دیگر چه می‌شود گفت تیمی را که مدعی قهرمانی در سطح اول فوتبال آسیاست و هنوز ذره‌ای از مباحث اولیه فوتبال حرفه‌ای را نمی‌داند! چه می‌شود گفت؟!

پیش از آنکه محمدحسین کنعانی‌زادگان و رامین رضاییان را بابت رفتار بسیار مبتدیانه و نابود کننده‌شان سرزنش کنیم، باید به سراغ کارلوس کی‌روش رفت که بر اساس کدام معیارها، بازیکنانی که سطح کیفی‌شان از همان روزهای آغاز جام بسیار پایین بود را در حساس‌ترین نبرد سال در ترکیب اصلی قرار داد؟!

منبع:ورزش11

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها