کد خبر : 9054

سیر تا پیاز ماجرای اخراج عجیب بازیکن سابق پرسپولیس از ماشین سازی

سیر تا پیاز ماجرای اخراج عجیب بازیکن سابق پرسپولیس از ماشین سازی

احسان علوان زاده پس از بازی با پرسپولیس از تیم ماشین سازی اخراج شد تا به شکل عجیبی به کار خود در تبریز خاتمه دهد.

احسان علوان زاده یکی از مهم ترین خریدهای زمستانی تیم ماشین سازی تبریز بود. ماشینی ها که در نیم فصل اول با کمبود نفرات در خط حمله مواجه بودند، با جذب هافبک تکنیکی تیم پرسپولیس تلاش کردند تا این ضعف را برطرف کرده و در نیم فصل دوم شکل هجومی بهتری داشته باشند. اما علوان زاده خیلی زود از تیم ماشین سازی اخراج شد که این اتفاق تعجب فوتبال دوستان را به همراه داشت.

نارضایتی مهاجری در حد اخراج نبود

علوان زاده در حالی به ماشین سازی اضافه شد که به زعم رضا مهاجری شرایط خوبی از لحاظ بدنی نداشت. با این حال او یک هفته پیش از بازی با پرسپولیس، در گفتگویی تاکید کرد که از شرایط فنی این بازیکن راضی است و فکر می کند که علوان زاده می تواند در نیم فصل دوم به سبزپوشان تبریزی کمک کند. با این حال در تمرین نیز سرمربی ماشین سازی چند بار هشدارهای عادی را به این بازیکن داد و همچنین در تمرینات بدنسازی از او خواست که تلاش بیشتری انجام دهد. بنابراین مهاجری اگرچه از شرایط علوان زاده رضایت کامل نداشت، اما نارضایتی او در حد اخراج از تیم هم نبود و بعید است هافبک جنوبی فوتبال ایران به خاطر وضعیت فنی از تبریز رانده شده باشد.

بازی با پرسپولیس؛ آغاز حواشی

تیم ماشین سازی روز پنج شنبه در دیداری دوستانه به مصاف پرسپولیس تهران رفت. علوان زاده و خالقی فر پیش از مسابقه به سمت پرسپولیسی ها رفتند و در عکس تیمی سرخپوشان نیز علوان زاده حضور یافت تا عکسی به یادگار با هم تیمی های سابق داشته باشد. اکنون شایعاتی وجود دارند که دلیل اخراج این بازیکن را چنین اتفاقی می دانند که باتوجه به حساسیت های موجود در فوتبال تبریز، چنین اتفاقی عجیب هم نیست.

پس از بازی پرسپولیس و ماشین سازی و انتشار این عکس، فشار رسانه های هواداری تیم تراکتورسازی به باشگاه ماشین برای اخراج علوان زاده بسیار زیاد شد و حالا سکوت ماشینی ها باعث شده تا این شایعات خود به خود رنگ حقیقت بر خود بگیرند.

علوان زاده در پایان بازی نیز سویشرت قرمز رنگ و البته بدون لوگویی بر تن داشت و این در حالی بود که بقیه بازیکنان تیم ماشین سازی تبریز با گرمکن های این تیم راهی اتوبوس می شدند.

سرنوشت مبهم علوان زاده و ماشین سازی

حالا با اخراج عجیب و غریب علوان زاده از ماشین سازی، هر دو طرف شرایط مبهمی دارند. از یک سو جذب یک هافبک کناری برای تبریزی های بسیار واجب است و از سوی دیگر علوان زاده به دنبال تیمی برای نیم فصل دوم خواهد بود. هافبک سابق پرسپولیس به احتمال زیاد راهی یکی از تیم های جنوب کشور خواهد شد اما این که ماشینی ها بتوانند علاوه بر ادینیو بازیکن دیگری را هم خریداری کنند، جای شک و تردید دارد.

اخراج با یک هفته تمرین و 2 بازی!

اخراج علوان زاده در حالی رقم خورد که او تنها یک هفته با تیم ماشین سازی تمرین کرده بود و در این تیم مثلث هجومی جدیدی را با رضا خالقی فر و فرید بهزادی کریمی به وجود آورده بود. همچنین در بازی دوستانه مقابل شهرداری تبریز و پرسپولیس نیز از ابتدا در ترکیب تیمش جای داشت و به نظر می رسید رضا مهاجری روی او حساب باز کرده است. اکنون باید دید واکنش سرمربی تیم ماشین سازی به این اتفاق چه خواهد بود.

منبع:ورزش سه

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها