کد خبر : 7976

تقلید برانکو از روی دست قلعه نویی

تقلید برانکو از روی دست قلعه نویی

پارس فوتبال: نیم فصل اول در شرایطی به پایان رسید که سپاهان به لطف تفاضل گل توانست بالاتر از پرسپولیس و پدیده به عنوان قهرمان دور اول لیگ لقب بگیرد. در این بین نقش اصلی را استنلی کی روش با ضربات سرش داشت. به نظر می رسد که برانکو هم برنامه ای مشابه برای تیمش در نیم فصل دوم دارد و شاهد این مسئله هم خرید بودیمیر با ویژگی هایی بسیار مشابه با استنلی کی روش است.

سپاهان در شرایطی فعلا صدرنشین لیگ است که شاید تا حد زیادی این رتبه را مدیون مهاجم گلزن تیم خود است. استنلی کی روش به ۹ گل زده آقای گل فعلی لیگ است و گلهای این مهاجم بلند قامت و سر زن کمک زیادی به زردپوشان در جمع آوری امتیازات در نیم فصل اول داشته است.

استنلی کی روش استاد زدن ضربه های سر است و همین مسئله قلعه نویی را متقاعد کرد که در نیم فصل اول اکثر حملات تیمش را روی سانتر از کناره ها و به امید ضربه های سر استنلی کی روش طرح ریزی کند. تاکتیکی که قلعه نویی تخصص خاصی از آن دارد و سالهاست که در تیمهای مختلف از آن بهره برده است.

به نظر می رسد که برانکو هم برنامه ای مشابه برای تیمش در نیم فصل دوم دارد و شاهد این مسئله هم خرید یک بازیکن با ویژگی هایی بسیار مشابه با استنلی کی روش است. زوج علیپور – منشا در نیم فصل اول نتوانستند انتظارات برانکو را برآورده کنند و حالا احتمالا با حضور بودیمیر شکل بازی سرخپوشان هم عوض خواهد شد.

بودیمیر هم مانند کی روش تنومند و بلند قامت است و البته در زدن ضربه سر تبحر دارد. با این ویژگی ها احتمالا باید در نیم فصل دوم پرسپولیس برای گلزنی بیش از هر چیز به سانترهای بلند و ضربه های سر این مهاجم کروات تکیه کند. ترفندی که سپاهان فعلا به کمک آن صدرنشین شده و پرسپولیس برانکو هم بدش نمی آید از آن بهره بگیرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها