کد خبر : 7755

افشین قطبی بازیکن خارجی می خواهد

افشین قطبی بازیکن خارجی می خواهد

پارس فوتبال: افشین قطبی در نظر دارد با جذب بازیکنان خارجی بهتر، میزان عملکرد و نتیجه گیری تیم را در نیم فصل دوم بهبود بخشد.

باشگاه فولاد به درخواست باشگاه پرسپولیس مبنی بر صدور رضایتنامه سینا مریدی برای حضور در جمع سرخپوشان پاسخ منفی داد و این بدین معنی است که فولادی‌ها در نیم‌فصل دوم به دنبال کسب نتایج خوب و صعود در جدول رده‌بندی هستند. فولاد که در اولین گام با افشین قطبی در تبریز، تراکتورسازی را شکست داد به خوبی در این بازی نشان داد رگه‌هایی از یک تیم خوب برای حضور در جمع تیم‌های بالانشین جدول را دارد به‌خصوص با فوتبالی که از خود به نمایش گذاشت. حفظ سینا مریدی برای دست نخوردن ترکیب این تیم خوب و دوست‌داشتنی است. البته افشین قطبی به این تیم راضی نیست. او با کنار گذاشتن دو بازیکن خارجی در پی جذب دو بازیکن خارجی جدید، اما بهتر است تیمش را در دور برگشت جذاب‌تر به میدان بفرستد.

فولاد یکی دو فصل اخیر یک تیم بی‌آزار و شاید هم یک تیم بی‌انگیزه بود و این در حالی است که این تیم همراه سپاهان تنها تیم شهرستانی هستند که بیش از یک بار در لیگ برتر، قهرمان شده‌اند. بی‌شک جذب افشین قطبی به همین خاطر است که فولاد به روز‌های خوب گذشته برگردد و افشین قطبی در شروع دست به هر تلاشی می‌زند تا این حس و انگیزه را در تیمش ایجاد کند.

پایکوبی او به همراه شاگردانش در رختکن بعد از بازی با تراکتورسازی نشان داد تنها برد است که او را به وجد می‌آورد به‌خصوص در بازی‌های بزرگ. او جزو معدود مربیانی است که در فوتبال ایران قول قهرمانی می‌داد. امیر قلعه‌نویی که با داشتن ۵ قهرمانی در لیگ برتر پرافتخارترین مربی داخلی لیگ برتر به حساب می‌آید گفته بود کسی که در فوتبال قول قهرمانی می‌دهد، دیوانه است! اما افشین قطبی با دادن قول قهرمانی نشان داده دیوانه فوتبال است.

فولاد، اما در نیم‌فصل دوم جذاب‌تر از همیشه می‌شود. حضور افشین قطبی در رأس کادر فنی این تیم پای تماشاگران اهوازی را به استادیوم باز خواهد کرد. به خصوص استادیوم اختصاصی فولاد که یک استادیوم شیک و جذاب و البته مدرن است که حضور در آن و تماشای بازی لیگ برتر جذابیت‌های خاص خود را خواهد داشت.

بلندپروازی افشین قطبی بهترین بهانه برای بازگشت فولاد به روز‌های خوب گذشته است. در این مسیر اهوازی‌ها با او همراه خواهند شد. و اما خرید‌های جدید که خارجی خواهند بود می‌توانند فولاد را تبدیل به یک تیم جدید کنند به خصوص که قرار است در خط حمله به میدان بیایند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها