کد خبر : 7747

تیم ملی و مرد پرتغالی در پایان راه؟

تیم ملی و مرد پرتغالی در پایان راه؟

ورزش11: در صورت کسب هرنتیجه‌ای از سوی تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا2019، به احتمال بسیار فراوان این آخرین روزهای حضور کی‌روش در فوتبال ایران خواهد بود.

ماجرای جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی ایران، این بار بسیار جدی‌تر از آن است که فکرش را هم کنید، او خودش هم از وضع موجود خسته شده است و دیگر توان ادامه این مسیر را با همان کروکودیل‌ها ندارد و به دنبال آن است که دیگر آن تصمیمی که بالاخره باید می‌گرفت را عملی کند.

کی‌روش این روزها وسوسه‌انگیزترین پیشنهادها را در فاصله چند ماه مانده تا پایان قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران دارد و انتخاب‌هایش متنوع و رنگارنگ شده‌اند! برخلاف گذشته که او هیچ پیشنهادی را نداشت و برای بازارگرمی و کسب امتیاز بیشتر از فدراسیون صحبت از پیشنهادهای چند میلیاردی خود می‌کرد!

تراکتورسازی تبریز یکی از جدی‌ترین مشتریان کی‌روش است که با ارائه پیشنهاد 10 میلیون دلاری خود، هوش از سر کارلوس برده است تا کی‌روش صحبت‌هایی مبنی بر خروجش را با کاپیتان‌های تراکتورسازی در اردوی تیم ملی مطرح کند و جویای شرایط تراکتور در یادگام امام تبریز شود!

از سویی دیگر کلمبیایی‌ها، مشتری قدیمی کی‌روش که علاقه شدیدی به حضور او در کشور خود داشتند، بار دیگر مذاکراتشان را با او آغاز کرده‌اند تا تکلیف این مربی پرتغالی را پیش از آنکه فدراسیون فوتبال ایران مشخص نماید، با توافق خود  معیین نمایند و به نتیجه ایده‌آل خود دست پیدا کنند.

در مقطع فعلی، تراکتورسازی شانس بیشتر را برای بدست آوردن کی‌روش دارد، پیشنهاد آنها بسیار چشمگیر است و کار در فوتبال ایران برای کارلوس دیگر خیلی سخت نیست، چرا که شناخت بسیار خوبی را از فوتبال ایران دارد، اما اگر معیار کی‌روش تجربه و آزمونی تازه‌تر باشد، قطعاً او کلمبیا را انتخاب خواهد کرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها