کد خبر : 7439

آخرین تحولات نقل و انتقالاتی تراکتورسازی / از گزینه های جدید تا وضعیت سردار آزمون

آخرین تحولات نقل و انتقالاتی تراکتورسازی / از گزینه های جدید تا وضعیت سردار آزمون

ورزش11: پنجره نقل‌وانتقالاتِ زمستانی فوتبال ایران فکر و ذکر فوتبال دوستان ایرانی را ربوده و هواداران تیم‌های بزرگ طی روزهای گذشته شوک‌های مثبت و منفی بسیاری را دریافت کرده‌اند.

به کهکشانی‌ترین تیم لیگ هجدهم سری می‌زنیم، تراکتورسازی تا به این لحظه دو دستاورد بسیار بزرگ را در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی داشته، تی‌تی‌ها پس از راضی کردن استوکس برای بازگشت، بمب واقعی نقل‌وانتقلات را با جذب کنستانت، بازیکن سابق آث میلان در تبریز ترکاندند.

هنوز مبلغ قرارداد کنستانت با باشگاه تراکتورسازی فاش نشده ولی این‌طور که از شواهد و قرائن پیداست، مدیران متعصب تراکتورسازی با این انتقال، رکورد خرید بازیکن در ادوار لیگ را شکسته‌اند.

هدف بعدی تراکتورسازی در پنجره زمستانی هم سردار آزمون مهاجم نوک تیم ملی است و گویا مدیربرنامه‌های این بازیکن مذاکرات مثبتی هم با زنوزی انجام داده است.

احمد موسوی، نورافکن،محمد حسین کنعانی‌زادگان و تیام، دیگر گزینه‌های باشگاه تراکتورسازی در فصل نقل‌وانتقالات به‌حساب می‌آیند.

مهمترین خورجی تراکتورسازی هم یوسف سیدی بازیکن جنجالی نیم‌فصل نخست این تیم  است که در انتقالی خانوادگی به ماشین سازی پیوست.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها