کد خبر : 7420

نیومایر سوپراستار لیگ محلات هم نبود!

نیومایر سوپراستار لیگ محلات هم نبود!

ورزش11: مارکوس نیومایر معتقد است که در فوتبال ایران سوپراستار بوده و هواداران زیادی داشته است.

استقلال تهران در زمستان جاری، تصمیمی را گرفت که هواداران آن تیم بیش از بازگشت فرهاد مجیدی، نسبت به آن فریاد شادمانی سر دادند! کنار گذاشتن الحاجی گرو بی کیفیت و مارکوس نیومایر پایین‌تر از سطح بازیکنان نیمکت‌نشین آبی‌ها که هیچ سودی را در خط هافبک برای شفر نداشت، وزنه حواشی این تیم را کنار گذاشت تا استقلالی‌ها سبک‌بال و آرام به آینده فکر کنند.

چندین هفته از کنار گذاشته شدن نیومایر  و نمونه تقلبی تیام، الحاجی گرو می‌گذرد که هافبک آلمانی سابق آبی‌ها در مصاحبه‌ای عجیب و به دور از باور مدعی شده است در فوتبال ایران یک سوپراستار بوده و هواداران بسیاری داشته است! ادعایی که در هیچ تخیل کودکانه‌ای هم نمی‌گنجد و تنها یک حفظ ظاهر است!

نیومایر چگونه و بر چه اساسی خود را یک سوپراستار معرفی کرده است؟! آیا او شأن فوتبال ایران را هم با این ادعای عجیب خود زیر سوال نبرده است؟! لیگی که نیومایر ستاره آن است، قطعاً دیگر بازیکنانش باید ... باشند، او از خود اصلاً نپرسیده است که چرا از سوی آبی‌ها کنار گذاشته شده است؟!  شاید آرش فرزین مترجم او بوده است، شاید همانند زوبل که برایش همه چیز متفاوت ترجمه می‌شد، برای نیومایر نیز بالعکس انتقادات ترجمه شده است که اینچنین او خود را سوپراستار می‌نامد.

البته مارکوس تا حدودی حق دارد! در ایران موطلایی‌های چشم‌آبی ستاره بلبوردهای تبلیغاتی اتوبان‌ها هستند، در ایران پر است از سوپراستار که در فضای اینستاگرام 100ها هزار هوادار دارند، چه اشکالی دارد نیومایر هم یکی از سوپراستارهای این فضا باشد؟! اما نیومایر نباید فراموش کند که برای چه در ایران بود و آن چند نفری که به دنبال سلفی گرفتن با او بوده‌اند نشانه محبوبیتش نیست، آنها با گربه‌های خیابانی، خودروهای خیابان مطهری،  و درختان بید ولیعصر هم سلفی می‌گیرند!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها