کد خبر : 7392

آخرین توضیحات سرپرست استقلال در مورد جذب عمر خریبین و سرور جپاروف و وضعیت حسینی

آخرین توضیحات سرپرست استقلال در مورد جذب عمر خریبین و سرور جپاروف و وضعیت حسینی

سرپرست باشگاه استقلال با بیان اینکه عمر خربین در حال حاضر در لیست خرید این تیم نیست، بر ماندن تبریزی در استقلال تاکید کرد و گفت: جباروف تا امروز مهلت دارد به استقلال پاسخ بدهد.

امیرحسین فتحی درباره حضور فرهاد مجیدی در کادر فنی باشگاه استقلال به رادیو تهران، گفت: همیشه ارتباطم با مجیدی برقرار بوده است. از روزی که مسئولیت باشگاه را بر عهده گرفتم، ارتباطم بیشتر شد. مجیدی بازیکن خوب، نخبه و تاثیرگذار باشگاه استقلال بوده است و مدارج مربیگری را هم طی کرده است.

بهترین سرمایه گذاری برای آینده باشگاه فرهاد مجیدی بود که کنار مربی بزرگی مثل شفر باشد و از دانش او استفاده کند تا در آینده باشگاه خودش را از داشته هایش منتفع کند. باتوجه به برنامه ریزی و صحبت هایی که با مجیدی و شفر داشتیم به این نتیجه رسیدیم مجیدی را به جمع خودمان اضافه کنیم و توانستیم از وی کنار شفر استفاده کنیم.

وی افزود: مجیدی از بزرگان و اسطوره های باشگاه استقلال است. او بعد از اتمام دوران بازیگری، کلاس های متعددی رفته است. باید یک روز می رسید که مجیدی داشته هایش را به باشگاه خودش بدهد. این بهترین زمان برای حضور مجیدی بود. دوست داشتم برای اولین بار به عنوان مربی خودم در کنار مجیدی باشم. امیدوارم او بتواند به عنوان یک مربی خودش را ثابت کند و از پتانسیل زیادی که دارد استفاده کند.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا شفر با مجیدی مخالف بوده است؟ تصریح کرد: هر کمکی آورده می شود با هماهنگی سرمربی است. مگر می شود یک مربی بدون هماهنگی سرمربی آورد؟ از زمانی که من آمدم مخالفتی با حضور مجیدی در زمان شفر ندیدم. فقط دنبال زمان مناسبی برای حضور مجیدی می گشتیم. باتوجه به فراز و نشیب صلاحی که در نیم فصل داشتیم زمان مناسبی برای حضور مجیدی نبود ولی الان موقع آن رسیده بود که مجیدی به کادر فنی اضافه شود.

فتحی در خصوص وضعیت سرور جباروف گفت: یکبار برای همیشه می گویم. جباروف بازیکن بزرگ و دو ستاره است و محبوب هوادارانمان است ولی هیچ بازیکنی بزرگتر از باشگاه استقلال نیست. نام استقلال از هر بازیکنی بزرگتر است. تا زمانی که در باشگاه هستم اجازه نمی دهم خدشه ای به نام باشگاه وارد شود. با جباروف از یکی دو ماه پیش صحبت کردیم و تقریبا به توافق رسیدیم.

قرار شد طلب ۱۳۰ هزار دلاری آن پرداخت شود. ۴۰ هزار دلار این پول پرداخت شد. ۳۰ هزار دلار را هم اسپانسر داد. قرار بود جباروف بیاید و قرارداد را امضا کند. هر روز صحبت هایی را می شنوم. بازهم می گویم اجازه نمی دهم کسی با باشگاه استقلال بازی کند. اگر جباروف امروز و فردا به تهران آمد، پس از موفقیت در تست پزشکی و بدنی قرارداد را امضا می کند وگرنه از نام این بازیکن صرفنظر می کنیم و سراغ گزینه های دیگر می رویم.

سرپرست باشگاه استقلال درباره حسین حسینی گفت: حسینی بازیکن خوب و با اخلاقی است که شش هفت سال در استقلال بازی کرده است. امسال زمانی است که او بتواند مزد زحماتش را بگیرد. جای حسینی در تیم ملی در جام جهانی خالی بود و الان هم در تیم ملی خالی است. ما قصد داریم از وجود او استفاده کنیم. این بازیکن هم خودش علاقه دارد بماند. نه حسینی بلکه هر بازیکنی برای فیکس شدن باید بجنگد. ما از خدماتش بهره مند خواهیم بود.

فتحی در خصوص وضعیت سوپرجام گفت: ما این پرونده را پیگیری کردیم. توانمان همین بود. به دادگاه کاس شکایت کردیم و منتظر پاسخشان هستیم.

وی درباره حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال و اینکه ممکن است نام او ضعف های استقلال را تحت تاثیر قرار بدهد، تاکید کرد: نه اهل بمب و ترقه هستم.مجیدی بنا به نیاز به نیمکت استقلال اضافه شده است. شفر موارد خاص دیگری هم برای جذب بازیکن داشته است. در کمال آرامش کار را پیش می بریم و پیشنهادات را بررسی می کنیم. امیدواریم نفرات موردنظر سرمربی را جذب کنیم و از وجودشان برای حضور پرقدرت در نیم فصل دوم و آسیا استفاده کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا بازیکن آفریقایی مدنظر استقلال است؟ گفت: هم بازیکن برزیلی هم آفریقایی و هم اروپایی در لیست ما هستند. داریم بررسی و دایره را هر روز محدودتر می کنیم. امیدواریم به نتیجه برسیم و شخص موردنظر را باتوجه به سیستم بازی جذب کنیم.

فتحی درباره احتمال جذب گادوین منشا مهاجم پرسپولیس خاطرنشان کرد: منشا در برنامه ما نیست. اصلا در خصوص ایشان نظر خاصی نداشتیم.

وی درباره انتشار پست مامه تیام و شائبه بازگشت این بازیکن به استقلال، یادآور شد: تیام هم منتفی است. این بازیکن اصلا قصد بازگشت به ایران را ندارد. من حتی بعد از هفته پنجم هم در عجمان با تیام مذاکره کردم ولی ایشان گفت تمایلی ندارد به ایران برگردد. دیگر به تیام فکر نمی کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سئوال که استقلال در چه پست هایی بازیکن می خواهد؟ تصریح کرد: شفر چند بازیکن و چند پست را به ما پیشنهاد داده است که یکی از آنها مهاجم است. بیشتر ذهن ما روی مهاجم هدف متمرکز است و امیدوارم بازیکنی در حد نام استقلال بگیریم.

فتحی درباره اردوی خارجی استقلال، اظهار کرد: ان شاءالله تیم ما فردا به مدت دو هفته عازم قطر می شود تا اردوی آماده سازی داشته باشند.

وی درباره زمان بازگشت پادوانی به ایران، گفت: من روز پنجشنبه تلفنی با پادوانی صحبت کردم. او پیگیر کارهای درمانی اش است. امیدواریم هرچه زودتر سلامتی خود را بازیابد و به ایران برگردد. 

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص احتمال جذب عمر خربین مهاجم سوریه ای تیم الهلال عربستان، تصریح کرد: خیر، خربین مصدوم بوده و چند ماه است بازی نکرده است. ابتدا دوستان نظری به ایشان داشتند ولی الان در لیست ما نیست.

فتحی در خصوص احتمال جدایی مرتضی تبریزی هم گفت: تبریزی بازیکن ما است و در لیست شفر هم هست. همچنان در خدمت تبریزی خواهیم بود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها