کد خبر : 7322

هافبک استقلال خواهان جدایی شد / اینجا فقط حسرت بازی داشتم!

هافبک استقلال خواهان جدایی شد / اینجا فقط حسرت بازی داشتم!

تسنیم: هافبک تیم فوتبال استقلال می‌گوید: به عنوان بازیکنی که در جوانی سابقه بازی در لیگ برتر داشته، اینجا فقط حسرت بازی‌کردن داشته است.

سینا خادم‌پور، درباره ادامه حضورش در استقلال اظهار داشت: دو فصل پیش به عنوان ملی‌پوش تیم جوانان با قراردادی ۵ ساله به استقلال آمدم و در سال اول قراردادم به صورت قرضی به نفت تهران رفتم. در آنجا در خیلی از بازی‌ها حضور داشتم، اما برای این فصل به استقلال آمدم تا بازی‌ام بیشتر به چشم بیاید که متاسفانه حتی یک دقیقه فرصت بازی هم به من داده نشد.

وی افزود: از روز اول در تمرینات استقلال حضور داشتم و بار‌ها با تشویق وینفرد شفر و بازیکنان با تجربه تیم روبه‌رو شدم، اما تا پایان نیم فصل برای بازی کردن در ترکیب تیم فقط حسرت خوردم. با آن همه تلاشی که در تمرینات از خود نشان دادم مستحق این کم لطفی نبودم و به همین خاطر اگر باشگاه صلاح بداند قصد دارم مجدد راهی تیم دیگری شوم چرا که سکونشینی در استقلال مانع پیشرفتم خواهد شد.

مدافع - هافبک جوان استقلال یادآور شد: می‌دانم بازی کردن در استقلال راحت نیست و هر بازیکنی باید آرزو داشته باشد که پیراهن این تیم را بپوشد، اما من باید آینده خود را هم در نظر بگیرم و آنقدر پیشرفت کنم که با قدرت به استقلال برگردم و به یک بازیکن موثر برای این تیم تبدیل شوم. مدیربرنامه‌هایم در حال مذاکره با دو باشگاه اروپایی است و اگر شرایط برای رفتن به خارج از ایران مهیا نشود نیم فصل را به صورت قرضی در یکی از تیم‌های لیگ برتری ادامه خواهم داد تا به عنوان بازیکن با تجربه‌تر به استقلال برگردم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها