کد خبر : 7280

کم مانده استقلال و پرسپولیس لباس مشترک هم بپوشند!

کم مانده استقلال و پرسپولیس لباس مشترک هم بپوشند!

خبرورزشی- فرهاد اشراقی: مدل تیمداری وزارت ورزش باید برای تمام وزارت ورزش‌های جهان تدریس شود!

مدل تیمداری وزارت ورزش شاهکار است. در شرایطی که همه به زنوزی ایراد می‌گیرند که چرا هم مالک تراکتورسازی است و هم ماشین‌سازی (ایرادی که البته به درستی گرفته می‌شود) وزارت محترم ورزش که خودش هم نمی‌داند تا کی پرسپولیس و استقلال را در اختیار دارد و اساساً نمی‌داند که باید مالک آن‌ها باشد یا نه، هم مالک پرسپولیس است و هم مالک استقلال و بابت این مسئله از هواداران هر دو تیم در فضای مجازی و واقعی حرف می‌خورد.

نکته عجیب‌تر و بامزه‌تر اینجاست که آبی و قرمز علاوه بر مالک مشترک، اسپانسر مشترک هم دارند و خنده‌دار اینکه حالا آکادمی مشترک هم تأسیس کرده‌اند! کم مانده لباس دو تیم هم مشترک شود و مثلاً هر دو لباسی شبیه بارسا بپوشند که هم رنگ قرمز دارد و هم آبی!

 مثلاً وزارت ورزش آلمان می‌تواند مفت و مجانی از ما الگوبرداری کرده و هر دو تیم بایرن‌مونیخ و مونیخ ۱۸۶۰ را زیر پوشش بگیرد یا وزارت ورزش اسپانیا در راستای اتحاد بین پایتخت و کاتالان‌ها می‌تواند مالک مشترک رئال و بارسا شود و اسپانسر مشترک هم برای آن‌ها بگیرد!

به هر حال اینجا ایران است. مهد تنوع و مهد کار‌های من‌درآوردی. اگر دو فردای دیگر دیدید یا شنیدید که مثلاً وزارت بهداشت متولی پرسپولیس شد و وزارت مسکن متولی استقلال، اصلاً تعجب نکنید. احتمالاً در آن صورت هم اسپانسر و آکادمی هر دو باشگاه مشترک خواهد بود!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها