کد خبر : 6858

بمب نقل و انتقالات نیم فصل در حوزه سرمربی ها می ترکد؟ اسطوره استقلال گزینه نساجی

بمب نقل و انتقالات نیم فصل در حوزه سرمربی ها می ترکد؟ اسطوره استقلال گزینه نساجی

گویا پس از جلسه‌ای که دو مالک باشگاه با استاندار مازندران برگزار کردند، آرامش در حال بازگشت به نساجی است.

 به احتمال فراوان علی امیری بار دیگر مدیریت باشگاه را دست خواهد گرفت و تا دو روز آینده کادر فنی جدید به هواداران مازنی معرفی خواهد شد. در این میان گزینه‌های متعددی برای حضور بر روی نیمکت نساجی مطرح شده که هر یک از جذابیت زیادی برخوردار هستند.

از فرهاد مجیدی گرفته تا فراز کمالوند و محمود فکری. کمالوند که هفته گذشته به عنوان سرمربی تیم آلومینیوم اراک معرفی شده، هنوز هیچ قرارداد رسمی با این تیم لیگ یکی امضا نکرده و می‌تواند پای میز مذاکره با مالکان نساجی بنشیند. محمود فکری که سابقه هدایت نساج‌ها را در کارنامه دارد دیگر گزینه هدایت این تیم است. فکری در حال حاضر با شاهین بوشهر نتایج درخشانی در لیگ یک کسب کرده اما مشکلات مالی باعث شده که او در فکر جدایی باشد.

آخرین و اما جذاب ترین گزینه برای هدایت نساجی هم فرهاد مجیدی است. کاپیتان سابق استقلال که تمامی کلاس‌های مربیگری خود را در اروپا پشت سر گذاشته و حالا یکی از گزینه‌های مالکین نساجی است. مجیدی که خود ریشه‌ قائمشهری دارد پیش از این بارها از علاقه‌اش به نساجی پرده سخن گفته است.

نام او که در این مدت برای دستیاری وینفرد شفر هم مطرح شده بود، حالا حول محور نساجی می‌چرخد. در نهایت باید دید مالکین و مدیریت باشگاه نساجی چه کسی را به عنوان جانشین نکونام انتخاب می‌کنند. مربی که می‌تواند نیمکت مربیگری لیگ هجدهم را پرستاره‌تر و به جذابیت مسابقات اضافه کند.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها