کد خبر : 10114

امیر قلعه نویی کنفرانس خبری «سکوت» برگزار کرد

امیر قلعه نویی کنفرانس خبری «سکوت» برگزار کرد

سرمربی تیم سپاهان اصفهان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار با سپیدرود شرکت کرد اما حاضر به پرسش و پاسخ با خبرنگاران نشد.

در حالی که خبرنگاران زیادی برای پوشش کنفرانس خبری امیر قلعه نویی قبل از دیدار با سپیدرود شرکت کرده بودند، با حرکت جالب توجه وی مواجه شدند. قلعه نویی ترجیح داد در اعتراض به ناعدالتی‌های داوری موجود علیه سپاهان سکوت کند و به جای او سیامک قلیچ خانی، مدیر رسانه‌ای تیم بیانیه ای را قرائت کرد :

به نام خدا

حاضر شدن آقای قلعه نویی، سرمربی محترم باشگاه سپاهان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار این تیم مقابل سپیدرود رشت صرفا جهت احترام به خبرنگاران عزیز و تمکین به قانون سازمان لیگ است و تا زمانیکه کمیته های محترم داوران و انضباطی روش های تبعیض آمیز خود را ادامه دهند ترجیح میدهیم با سکوت نارضایتی خود را اعلام نماییم.

به همین خاطر برای ابراز نگرانی از شرایط فعلی و همچنین تبعات بازی پرسپولیس-سپاهان با داوری آقای فغانی که به ناحق منجر به دو جلسه محرومیت آقای کی‌روش بهترین گلزن لیگ برتر، محرومیت آقای قلعه نویی سرمربی سپاهان در دیدار با صنعت نفت و همچنین محرومیت هواداران بزرگ تیم سپاهان در بازی فردا گردید، سکوت کرده و با کسب اجازه از شما خبرنگاران جلسه را ترک می کنیم که گاهی سکوت آخرین سنگر است.

*با اتمام این بیانیه کوتاه که بازهم به اتفاقات بازی پرسپولیس اشاره داشت، سرمربی سپاهان از روی صندلی خود بلند شد و سالن را به همراه قلیچ خانی ترک کرد. نکته این که مربیان لیگ در صورت عدم حضور در نشست مطبوعاتی جریمه می شوند اما قلعه نویی در جلسه حاضر بود و حتی نمی شود گفت که پاسخ سوالات را نداد.

منبع:ورزش سه

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها