کد خبر : 7567

داستان ب ام و های قدیمی صفر کیلومتر در بلغارستان چیست؟ + تصاویر

داستان ب ام و های قدیمی صفر کیلومتر در بلغارستان چیست؟ + تصاویر

بی ام و باردیگر طرفداران خود را در یک شگفتی تازه فرو برد. البته این شگفتی این بار سازماندهی‌شده نبود و حتی دست‌اندرکاران کمپانی را نیز شوکه کرد.

به گزارش خودروتک، داستان ساده است. خبری است بسیار خوش برای علاقه‌مندان به بی ام و های کلاسیک-مدرن تولید دهه ۹۰٫ ۱۱ دستگاه بی ام و سری ۵ از اتاق E34 در یک سوله واقع در شهر بلاگوراد در جنوب غربی بلغارستان کشف شده‌اند. به همین سادگی! خودروهایی که ۱۰ دستگاه سدان و یک دستگاه اتیشن در میان‌شان به چشم می‌خورد و حتی پلاستیک‌هایشان هنوز دست نخورده باقی مانده است. البته تحت شرایط بد نگهداری روی بدنه این خودرو، خصوصا قسمت سقف‌شان خط و خش فراوان به چشم می‌آید اما کابین‌شان آن‌قدر نو و دست نخورده است که می‌توان به سادگی خط و خش بدنه را با یک پولیش ساده نادیده گرفت و از فضای نو در کابین لذتی بی حد و حصر برد.

بی ام و ها در حراجی

البته اخبار جسته و گریخته از فیس بوک می‌گویند به احتمال بسیار این خودروها ماه آینده در یک حراجی با قیمت پایه ۱۵ هزار دلار به فروش گذاشته می‌شوند اما منابع رسمی این نکته را گوشزد کرده‌اند که قوانین بلغارستان اجازه دریافت پلاک و تردد این خودروها را به علت عدم بهره از استانداردهای مدرن آلایندگی نخواهند داد و به این ترتیب به احتمال بسیار این بی ام و های دوست‌داشتنی برای حضور در خیابان‌ها باید راهی اروپای غربی و آلمان شوند بلکه با پلاک تاریخی بتوانند به عنوان خودرو روزمره مورد استفاده قرار بگیرند.

همچنین جالب است بدانید بنا بر ادعای منابع رسمی این خودروها متعلق به یک شرکت اجاره خودرو در دهه ۹۰ میلادی هستند که به دلایل نامعلوم پلاک نشده و در انبار این شرکت باقی مانده‌اند.

به هر روی این اتفاق جالب برای طرفداران بی ام و های دهه نودی می‌تواند خبری بسیار خوش باشد. شاید عده‌ای نیز از هم‌اکنون خود را برای شرکت در حراجی این خودروها آماده می‌کنند.

 

 

 

 


منبع: رگلاژ

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها