کد خبر : 4051

جزئیات بیشتر از نسل جدید مرسدس‌بنز E کلاس کوپه

جزئیات بیشتر از نسل جدید مرسدس‌بنز E کلاس کوپه

جاسوسان صنعتی با انتشار تصاویری از جدیدترین کوپه 2 در 4 نفره مرسدس‌بنز خبر دادند. کارشناسان طراحی حتی با وجود پوشش سنگین استتاری، تفاوت‌های بین این مدل و نسخه قبلی را آشکار کرده‌اند.

به گزارش خودروتک، مرسدس می‌خواهد از نسل جدید فناوری LED‌ در چراغ‌های این خودرو بهره بگیرد.

آن‌طور که مسلم است E کلاس کوپه جدید با تغییرات ملموسی در چراغ‌های جلو و عقب خود وارد بازی می‌شود. پیش‌بینی سختی نیست اگر بگوییL سپرهای عقب و جلوی این خودرو نیز دستخوش تغییراتی خواهد شد. ویرایش کوپه بعد از نسخه استیشن این کلاس موسوم به All-Terrain دومین عضو جدید این خانواده بعد از نسخه متعارف سدان E کلاس است.

از نحوه پوشش استتاری بین این کوپه و آن استیشن، این‌گونه برداشت می‌شود که نمای ظاهری این دو خودرو شبیه به هم هستند؛ اما با این حال شنیده‌ها حاکی از آن است که ستاره نقره‌فام اشتوتگارت برنامه‌های جذاب‌تری برای چراغ‌های نمونه کوپه خود دارد. به‌ویژه آن‌که گفته می‌شود مرسدس می‌خواهد از نسل جدید فناوری LED‌ در چراغ‌های این خودرو بهره بگیرد.

در نمای عقب خودرو نیز می‌توان به زبان مشترک طراحی بین کوپه و استیشن جدید E کلاس پی برد. جایی که باز هم الگوی بصری الهام گرفته شده از پرچم‌دار شرکت یعنی S کلاس خودنمایی می‌کند.

با توجه به اینکه تصاویر فوق برای نخستین‌بار است که از سوی جاسوسان منتشر می‌شود، برای انتشار اطلاعات دقیق‌تر می‌بایست کمی صبورتر باشیم.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها