کد خبر : 8107

فروش خیره کننده لامبورگینی در سال 2018

فروش خیره کننده لامبورگینی در سال 2018

لامبورگینی طی سال ۲۰۱۸ میلادی توانسته با یک رکوردشکنی کم‌نظیر ۵۷۵۰ دستگاه خودرو به فروش برساند.

به گزارش خودروتک، جالب است بدانید که آمار فروش این کمپانی نسبت سال گذشته یعنی ۲۰۱۷ رشدی برابر ۵۱ درصد را نشان می‌دهد. البته تحویل مدل شاسی‌بلند محبوب اوروس به مشتریان نیز در این موضوع بی تاثیر نیست. لامبورگینی دقیقا تعداد ۱۷۶۱ دستگاه از این شاسی‌بلند جذاب را در سال گذشته میلادی به مشتریان خود در سراسر جهان تحویل داده است. 

البته اوراکان و اونتادور نیز افزایش فروش خوبی را تجربه کرده‌اند و اوراکان ۱۰ سیلندر ۵ درصد و اونتادور ۳ درصد رشد فروش داشته‌ است. لامبو از اوراکان ۱۰ سیلندر ۲۷۸۰ و از اونتادور ۱۲۰۹ دستگاه در سال ۲۰۱۸ به فروش رسانده است.

یک سوم فروش لامبو در آمریکا بوده و گاو خشمگین سنت آگاتا تعداد ۱۵۹۵ دستگاه از محصولات خود را در این کشور فروخته است. البته بد نیست بدانید لامبورگینی ۱۵۷ نمایندگی در ۵۰ کشور دنیا دارد.

لامبورگینی می‌گوید همه بازارهای اصلی‌اش طی سال گذشته فروشی تاریخی را تجربه کرده و رشد فروش داشته‌اند. این خودروساز محبوب ایتالیایی در کشورهای بریتانیا، ژاپن آلمان، چین، کانادا و ایتالیا به ترتیب ۳۶۳، ۵۵۹، ۴۶۳، ۳۴۲، ۳۱۶ و ۲۹۵ دستگاه خودرو فروخته است.

 

سال پربار

لامبو پنجاهمین سالگرد تولید اسپادا و ایسلرو را با چندین رویداد در سال ۲۰۱۸ گرامیداشت و حتی موزه‌ این برند نیز با بیش از ۱۰۸ هزار بازدیدکننده رکورد جدیدی را از این نظر بر جای گذاشت. 

سال ۲۰۱۸ همچنین شاهد معرفی SC18 آلستون، اوراکان GT3 اوو و اوروس ST-X کانسپت بود. همچنین بیش از نیمی از تمامی خودروهای فروخته شده در این سال از طریق برنامه‌ی شخصی‌ساز لامبورگینی سفارشی شده بودند.

اما پیش از همه سال ۲۰۱۸ برای لامبورگینی با نمایش کانسپت ترزو میلنیو در نمایشگاه پاریس شروع شد. دو ماه بعد شاهد معرفی اوراکان پرفورمنته اسپایدر در ژنو بودیم و نهایتاً در ماه آگوست هم رکورددار پیست نوربرگ رینگ یعنی آونتادور SVJ پرده‌برداری شد.

اما همیشه از قدیم گفته‌اند موفق شدن سخت است و ادامه آن سخت‌تر! حال باید در انتظار سال جدید ماند و دید لامبورگینی می‌تواند باردیگر موفقیت‌هایش را تکرار کند یا خیر.


منبع: رگلاژ

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها