کد خبر : 5497

رویا پردازی فولکس واگن برای آینده

رویا پردازی فولکس واگن برای آینده

بزرگ‌ترین خودروساز اروپا در پی آن است که حاشیه سود عملیاتی خود را پیش از برنامه‌ریزی قبلی افزایش دهد. این یعنی دست‌یابی سریع‌تر به آنچه قبلاً توسط شرکت اعلام شده بود.

به گزارش خودروتک، با توسعه بخش های جدید از جمله خودروهای الکتریکی و افزایش سطح حاشیه سود تا 6 درصد، فولکس آینده‌ای درخشان در پیش خواهد داشت.

فولکس‌واگن امیدوار است که بتواند سطح حاشیه سود خود را تا سال 2022 معادل 6 درصد افزایش دهد. این میزان افزایش، سه سال زودتر از آنچه انتظار می‌رفت، رخ خواهد داد. حاشیه سود اخیر شرکت فولکس‌واگن 4 درصد برآورد شده است.

شرکت قصد دارد این اقدام بلندپروازانه را با سرمایه‌گذاری 11 میلیارد یورویی (12.5 میلیارد دلاری) در حوزه‌های حمل و نقل الکتریکی، دیجیتالی کردن، فناوری‌های خودران و خدمات حمل و نقل تا سال 2023 به سرانجام برساند. البته مدیران فولکس‌واگن اظهار کرده‌اند که اولویت اول آن‌ها توسعه خودروهای الکتریکی است.

در حالی که هنوز مشخص نیست که این برنامه‌های بلندپروازانه چه تاثیری بر نیروهای شاغل در این حوزه دارد، شرکت مؤکداً تصریح کرده است که برنامه‌ای برای اخراج نیروهای شاغل در کارخانه‌هایش ندارد. فولکس می‌گوید در ترکیب محصولات آتی خود «کاهش چشم‌گیر» تنوع و پیچیدگی را به اجرا خواهد گذاشت. به طور مثال تنها در اروپا، شرکت از تنوع پیشرانه و سیستم انتقال قدرت با توجه به کاهش درخواست مشتریانش در سال جاری، 25 درصد خواهد کاست. از سویی دیگر مذاکرات با فورد به‌منظور ایجاد یک اتحاد تجاری فراتر از خودروهای تجاری، هم‌چنان ادامه دارد.

 
منبع: باما
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها