کد خبر : 4133

لندن؛ بهشت سوپراسپرت ها است

لندن؛ بهشت سوپراسپرت ها است

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که لندن در عین حالی که پایتخت انگلستان است، به عنوان بزرگ‌ترین کلونی سوپراسپرت‌ها و ابرخودروهای جهان هم به حساب می‌آید.

به گزارش خودروتک، در اینستاگرام طی 3 سال اخیر، شهر لندن به عنوان موقعیت 6.1 میلیون عکس از سوپراسپرت‌ها ثبت شده، که این میزان بیشتر از هر شهر دیگر بوده است.

منابع این مطالعه میدانی، تصاویر به اشتراک گذاشته‌شده در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. این گزارش که با بررسی میزان Likeهای مربوط به 12 برند مختلف مانند لامبورگینی، فراری و پاگانی، اطلاعات جالبی را نشان می‌دهد. طبق داده‌های دریافتی بیش از 148 میلیون و 100 هزار عکس از ابرخودروها در اینستاگرام طی 3 سال اخیر منتشر شده است. از این تعداد، موقعیت 6.1 میلیون عکس در لندن، 5.9 میلیون در مسکو و 4 میلیون عکس در لس‌آنجلس ثبت شده است.

پژوهشگران دریافته‌اند که فراوانی این تصاویر در لندن اغلب در محل‌های معروفی مثل فروشگاه هرودز، هتل پارک تاور و خیابان Sloane‌ بوده است. هم‌چنین تعداد قابل توجهی از این عکس‌ها در بلگریویا و هتل دورچستر در می‌فر آپلود شده است.

در این مطالعه نیویورک با تعداد 3 میلیون و 700 هزار عکس جایگاه چهارم بیشترین حضور ابرخودروها را به خود اختصاص داده است. شاید عجیب باشد ولی دبی در امارات با رکورد 3 میلیون و 600 هزار دستگاه در جایگاه پنجم قرار دارد. رکوردهای بعدی در اختیار موناکو، پاریس، اشتوتگارت و تورونتو است.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها