کد خبر : 3169

چرا ایلان ماسک به دنبال دردسر می گردد؟

چرا ایلان ماسک به دنبال دردسر می گردد؟

مسلما غیر قابل درک است که یک فرد پس از جریمه ای 20 میلیون دلاری باز هم به رفتار پیشین خود ادامه دهد. اما به نظر می رسد ایلان ماسک مثال نقض چنین موضوعی است.

به گزارش خودروتک، مسلما غیر قابل درک است که یک فرد پس از جریمه ای 20 میلیون دلاری باز هم به رفتار پیشین خود ادامه دهد. اما به نظر می رسد ایلان ماسک مثال نقض چنین موضوعی است.

پس از آن که ایلان ماسک به خاطر توییت های عجیب و غریب خود از سوی کمیته اوراق بهادار ایالات متحده، جریمه ای 20 میلیون دلاری را دریافت کرد، کمتر فردی تصور می کرد که ماسک باز هم به توییت پراکنی های عجیب خود ادامه دهد.

ایلان ماسک گاهی در تمام ساعات روز و شب اقدام به توییت پراکنی می کرد تا جایی که حتی برخی از دنبال کنندگان وی از رفتارش خسته شده بودند .

ایلان ماسک به دنبال دردسری تازه است؟ / فعالیت های گسترده توییتری مدیرعامل تسلا ادامه دارد

اما اکنون که حتی مالکیت تسلا نیز برای ایلان ماسک جنبه تشریفاتی پیدا کرده، بسیار عجیب است که باز هم به ارسال توییت های خود ادامه می دهد. درواقع هیچ توضیح منطقی برای این موضوع وجود ندارد.

ایلان ماسک در ماه اوت در توییتر سخنانی را مطرح کرد که باعث شده ده ها میلیون دلار جریمه را تجربه کند.در اوایل ماه جاری یک قاضی دادگاه رسمی تسلا را به علت ارسال بیانیه های نامعقول و واهی و البته گمراه کردن مخاطبان جریمه کرد. ماسک نیز حداقل سه سال از سمت رسمی خود در تسلا تعلیق شد.

اما ایلان ماسک درست پس از این ماجراها به اقدامات خود ادامه داده و بازهم در توییتر فعالیت می کند. به نظر شما آینده رفتارهای ایلان ماسک به جریمه ای مجدد منجر می شود

 
لینک کوتاه
 
 
 
خبرهای مرتبط

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها