کد خبر : 2328

وعده جدید ایلان ماسک چیست؟

وعده جدید ایلان ماسک چیست؟

ایلان ماسک وعده داده که به زودی از تراشه های جدید مرتبط با خودروهای خودران رونمایی می کند. بر اساس وعده ایلان ماسک این تراشه ها حداکثرتا 6 ماه آتی آماده تحویل هستند.

به گزارش خودروتک، ایلان ماسک می گوید تراشه های جدید خودروهای خودران به کاربران کمک می کنند، سیستم رانندگی خود را متحول کنند.

 بر اساس سخن وی، پیش بینی می شود که سیستم جدید مزایای عملکردی گسترده ای برای اتومبیل های جدید و قدیمی تسلا به ارمغان بیاورد. ایلان ماسک در یک پیغام توییتری گفت که این یک ارتقاء بزرگ و مهم برای شرکت تسلا است و تا شش ماه دیگر در دسترس خواهد بود. این قابلیت جدید، پردازش خودران را به شیوه ای جدید تقویت می کند.

وعده ویژه ایلان ماسک به مشتریان خودرو تسلا: تراشه جدید خودران در راه است

ایلان ماسک وعده داده که نرخ تغییرات بین 500 تا 2000 درصد افزایش  عملیات در ثانیه باشد. درواقع در سیستم جدید، این کامپیوتر است که مسئول تمام اطلاعاتی است که حسگرها و دوربین ها ثبت می کنند و این همان مغز هوشمند خودران است.

خبر خوش برای علاقه مندان به سیستم جدید این است که تمامی افرادی که خودروهای جدید را برای 6 ماه آتی سفارش داده باشند از این سیستم جدید بهره مند می شوند. البته فراموش نکنیم که تغییرات در سطح حسگرهای خودرو نیست و مسئله به جایگزینی سیستم های کامپیوتری در خودرو مرتبط است، بنابراین خودروهای نسل قبلی نیز می توانند از این سیستم بهره مند شوند.

وعده ویژه ایلان ماسک به مشتریان خودرو تسلا: تراشه جدید خودران در راه است

گزینه هایی که برای این ارتقاء در نظر گرفته شده شامل قابلیت "خودران کامل" است. بر اساس بیانیه تسلا، خریدارانی که خودروهای واجد شرایط را از پیش خریداری کرده اند و مایل به ارتقاء هستند با صرف مبالغی نه چندان زیاد این به روزرسانی را دریافت خواهند کرد. این سیستم جدید در کنار نسخه  ارتقاء نرم افزاری  9.0 از جمله مهمترین به روزرسانی های تسلا است.

منبع: انتخاب

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها